מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
לוח השנה

calendar 2013 “ZOO”

לוח השנה ה- ZOO הוא ערכת מלאכת נייר לייצור שש בעלי חיים, שכל אחד מהם משמש כלוח השנה של חודשיים. קח שנה מלאת כיף עם "גן החיות הקטן" שלך! חיים עם עיצוב: לעיצובים איכותיים יש את הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים באמצעות המושג "חיים עם עיצוב".

ריהוט שהופך

Ludovico

ריהוט שהופך הדרך בה היא חוסכת מקום היא מקורית למדי, עם שני כסאות מוסתרים לחלוטין בתוך המגירה. כשאתה מונח בתוך הרהיטים הראשיים, אתה לא מבין שמה שנראה כמגירות הם למעשה שני כסאות נפרדים. אתה יכול גם לקבל שולחן שיכול לשמש שולחן כתיבה כאשר הוא מוצא מהמבנה הראשי. המבנה העיקרי מורכב מארבע מגירות ותא ממש מעל המגירה העליונה בו ניתן לאחסן דברים רבים. החומר העיקרי המשמש לריהוט זה, beign eucaliptus fingerjoint, הוא ידידותי לסביבה, עמיד להפליא, קשה ובעל משיכה חזותית חזקה מאוד.

יישום שעון

Dominus plus

יישום שעון דומינוס פלוס מבטא את הזמן בצורה מקורית. כמו נקודות על חתיכות דומינו שלוש קבוצות של נקודות מייצגות: שעות, עשרות דקות ודקות. ניתן לקרוא את השעה ביום מצבע הנקודות: ירוק ל- AM; צהוב לראש הממשלה. היישום מכיל טיימר, שעון מעורר ופעמונים. ניתן לנווט על ידי כל הפונקציות על ידי נגיעה בנקודות פינתיות נפרדות. היה זה עיצוב מקורי ואמנותי המציג את פני הזמן של המאה ה -21. זה מעוצב בסימביוזה יפה עם מקרי המכשירים הניידים של אפל. יש לו ממשק פשוט עם רק כמה מילים נחוצות להפעלתו.

שטח מסחרי

De Kang Club

שטח מסחרי דקאנג ממוקם במרכז המסחרי של גואנגג'ואו בסין, הוא ספא ובידור אחד הפרויקטים המסחריים. הפרויקט הוא בתפיסה העיצובית של "נוף עירוני" כרמז בסיסי לענות לדרישות החיים העירוניים המודרניים.

כרטיס הודעה

Standing Message Card “Post Animal”

כרטיס הודעה תן לערכת מלאכת הנייר מהחי להעביר את ההודעות החשובות שלך. שרבט את ההודעה שלך בגוף ואז שלח יחד עם חלקים אחרים בתוך המעטפה. זהו כרטיס הודעה מהנה שהמקבל יכול להרכיב יחד ולהציג. כולל שש חיות שונות: ברווז, חזיר, זברה, פינגווין, ג'ירפה ואיילים. חיים עם עיצוב: לעיצובים איכותיים יש את הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר.

ספה

Mäss

ספה רציתי ליצור ספה מודולרית שניתן להפוך אותה בכמה פתרונות ישיבה נפרדים. כל הרהיטים מורכבים משני חלקים שונים באותה צורה ויוצרים מגוון פתרונות. המבנה העיקרי הוא באותה צורה רוחבית של משענות היד אך רק עבה יותר. ניתן לסובב את משענות היד 180 מעלות כדי לשנות או להמשיך את החלק הראשי של הרהיט.