מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
כרטיס הודעה

Standing Message Card “Post Animal”

כרטיס הודעה תן לערכת מלאכת הנייר מהחי להעביר את ההודעות החשובות שלך. שרבט את ההודעה שלך בגוף ואז שלח יחד עם חלקים אחרים בתוך המעטפה. זהו כרטיס הודעה מהנה שהמקבל יכול להרכיב יחד ולהציג. כולל שש חיות שונות: ברווז, חזיר, זברה, פינגווין, ג'ירפה ואיילים. חיים עם עיצוב: לעיצובים איכותיים יש את הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר.

ספה

Mäss

ספה רציתי ליצור ספה מודולרית שניתן להפוך אותה בכמה פתרונות ישיבה נפרדים. כל הרהיטים מורכבים משני חלקים שונים באותה צורה ויוצרים מגוון פתרונות. המבנה העיקרי הוא באותה צורה רוחבית של משענות היד אך רק עבה יותר. ניתן לסובב את משענות היד 180 מעלות כדי לשנות או להמשיך את החלק הראשי של הרהיט.

דוכן עוגות

Temple

דוכן עוגות מהפופולריות ההולכת וגוברת באפייה ביתית יכולנו לראות צורך במעמד עוגות עכשווי למראה מודרני, שאפשר לאחסן בקלות בארון או בתיקייה. קל לניקוי ובטוח למדיח כלים. קל להרכבה ואינטואיטיבי של המקדש על ידי הזזת הצלחות מעל עמוד השדרה המחודד המרכזי. הפירוק קל באותה המידה פשוט על ידי החלקה לאחור. כל 4 המרכיבים העיקריים מוחזקים יחד על ידי המחסנית. המחסנית מסייעת בשמירה על כל האלמנטים יחד לאחסון קומפקטי רב זוויתי. אתה יכול להשתמש בתצורות צלחות שונות לאירועים שונים.

כסא טרקלין

Bessa

כסא טרקלין כסא הטרקלין בסה מיועד לאזורי טרקלין של בתי מלון, אתרי נופש ומגורים פרטיים, בהרמוניה עם פרויקטים עיצוביים מודרניים. העיצוב שלה משדר שלווה שמזמינה לחוויות שייזכרו בהן. לאחר שפתרנו את הייצור בר-קיימא לחלוטין, נוכל ליהנות מאיזונו בין צורה, עיצוב עכשווי, פונקציה וערכיו האורגניים.

לוח השנה

calendar 2013 “Waterwheel”

לוח השנה גלגל המים הוא לוח שנה תלת מימדי העשוי משש משוטים שהורכבו בצורת גלגל מים. סובב לוח שנה עצמאי ייחודי לשולחן העבודה שלך כמו גלגל מים לשימוש בכל חודש. חיים עם עיצוב: לעיצובים איכותיים יש את הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים באמצעות המושג "חיים עם עיצוב".

שולחן הקצה

TIND End Table

שולחן הקצה שולחן הקצה TIND הוא שולחן קטן וידידותי לסביבה עם נוכחות חזותית חזקה. ראש הפלדה הממוחזר נחתך בהזרקת מים בתבנית מורכבת שיוצרת דפוסי אור וצל עזים. צורות רגלי הבמבוק נקבעות על ידי הדפוס בקצה הפלדה, וכל אחת מארבע עשרה הרגליים עוברת בראש פלדה ואז נחתך בסומק. במבט מלמעלה, הבמבוק המפוחם יוצר דפוס מעצור, הנמצא לצד הפלדה המחוררת. במבוק הוא חומר גלם המתחדש במהירות, שכן במבוק הוא עשב הצומח במהירות, ולא מוצר עץ.