מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
רכב רובוטי

Servvan

רכב רובוטי זהו פרויקט של רכב שירות לכלכלה מבוססת משאבים, ויוצר רשת עם רכבים אחרים. מערכת יחידה מאפשרת לתקשר זה עם זה, מה שמגביר את היעילות של הובלת הנוסעים, כמו גם עלייה ביעילות בגלל התנועה ברכבת הכביש (הקטנת גורם FX, המרחק בין כלי רכב). לרכב שליטה בלתי מאוישת. הרכב הוא סימטרי: זול לייצור. יש לו ארבעה גלגלי מנוע מסתובבים, ואפשרות להפוך תנועה: תמרון עם מידות גדולות. העלייה אל מול משפרת את תקשורת הנוסעים.

מזין מזון

Food Feeder Plus

מזין מזון מזין המזון פלוס לא רק עוזר לילדים לאכול לבד, אלא גם אומר יותר עצמאות עבור ההורים. תינוקות יכולים להחזיק מעצמם ולמצוץ וללעוס אותו לאחר שגרסתם אוכל שההורים הכינו. מזין המזון פלוס כולל שק סיליקון גדול וגמיש יותר בכדי לספק את התיאבון ההולך וגובר. זוהי הזנה חיונית המאפשרת לקטנטנים לחקור וליהנות בבטחה ממזון מוצק טרי. אין צורך לנקות את המזונות. כל שעליך לעשות הוא להכניס את המזון לשק הסיליקון, לסגור את נעילת הצמד, ותינוקות יכולים ליהנות מהאכלה עצמית עם אוכל טרי.

טופוגרפיה מלאכותית

Artificial Topography

טופוגרפיה מלאכותית ריהוט גדול כמו מערה זהו הפרויקט עטור הפרסים שזכה בפרס הגדול לאמנות בתחרות הבינלאומית למכולות. הרעיון שלי הוא לחלול את הנפח בתוך מיכל על מנת לבנות חלל אמורפי כמו מערה. הוא עשוי מחומר פלסטי בלבד. כ -1000 גיליונות של חומר פלסטי רך בעובי 10 מ"מ נכרתו בקווי קווי המתאר והיו למינציה כמו שכבה. זו לא רק אמנות אלא גם ריהוט גדול. מכיוון שכל המנות רכות כמו ספה, ואדם שנכנס לחלל זה יכול להירגע על ידי מציאת המקום המתאים לצורת גופו שלו.

חלל פנים

Chua chu kang house

חלל פנים נקודת הדיקור בבית זה הייתה לחבר את האזור הסגור לחזות חדשה לגמרי של שקט. בדרך זו משוחזר קסם היסטורי גולמי מסוים כדי להגן על ריקנות הבית. האירוח החדש מסתיים בהפתעת פנים בתוך פנים; יבש ורטוב מטבח בתוך מטבח ואוכל בתוך מטבח. חלל המגורים הופרע גם על ידי מתקפת אמנות מרשימה שהפכה במהרה לדיור האישי של החיווט החשמלי. כדי להשלים את הדגש הכללי, נדרשים פרוסות אור חמים כדי להכתים על כל קירות הצבע.

לוח השנה

Calendar 2014 “Town”

לוח השנה טאון היא ערכת מלאכת נייר עם חלקים הניתנים להרכבה חופשית בלוח השנה. הרכיבו בניינים בצורות שונות ותיהנו ליצור עיר קטנה משלכם. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

צ'יפאו עכשווי

The Remains

צ'יפאו עכשווי ההשראה היא משרידים סיניים, "קרמיקה" היא הייצוג הכי פופולרי ולא משנה מהמלכים והאנשים. במחקר שלי, גם כיום הסטנדרטים העיקריים של האסתטיקה הסינית של אופנה ופנג שואי (עיצוב פנים וסביבה) אינם משתנים. הם אוהבים מעבר, שכבות ומאחלים. הייתי רוצה לעצב קיפאו כדי להביא את ההשלכה והתכונה של הקרמיקה מהשושלת הישנה לאופנה עכשווית. ומעורר אנשים שנשכחים מהתרבות והאתניות שלהם בכל פעם שאנחנו בדור ה- i.