מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
נייר מכתבים

commod – Feines in Holz

נייר מכתבים "קומוד" מתמחה בעבודות פנים. נאמן למוטו "סחורות עץ משובחות" החברה מבצעת פרויקטים מיוחדים במיוחד למגורים. המכתבים היו אמורים לענות על טענה זו. מתווה מצומצם אך שובב מומש באמצעות צבע מעורב במיוחד. המכתבים משקפים את סגנון המשרד כמו גם את האידיאולוגיה שלה להשתמש רק בחומר היקר ביותר: הנייר עשוי 100 אחוז כותנה, מעטפות פורניר עץ אמיתי. כרטיסי הביקור "מגלמים" את סיסמת החברות על ידי יצירת חדר תלת מימדי המכיל מוצרי עץ טיפוסיים.

מגרסת נייר

HandiShred

מגרסת נייר HandiShred הוא מגרסת נייר ידנית ניידת אינה דורשת מקור כוח חיצוני. הוא מעוצב קטן ומסודר כך שתוכל להניח אותו על שולחנך, בתוך מגירה או מזוודה שיכולים לגשת בקלות ולגרוס את המסמך החשוב שלך בכל עת ובכל מקום. מגרסה שימושית זו עובדת נהדר לגריסת מסמכים או קבלות כלשהם בכדי להבטיח כי המידע הפרטי, הסודי וכל מידע אישי יישמרו מאובטחים בכל עת.

טבלת אינטראקציות

paintable

טבלת אינטראקציות ניתן לצייר זה שולחן משולב לכל אחד, זה יכול להיות שולחן רגיל, שולחן ציור או כלי נגינה. אתה יכול להשתמש בצבעים מסוגים שונים כדי לצבוע על משטח השולחן כדי ליצור מוזיקה עם חבריך או משפחותיך, והמשטח יעביר ציור כדי להפוך למנגינה על ידי חיישני צבע. ישנן שתי דרכי רישום, רישום יצירתי וציור תו מוסיקה, ילדים יכולים לצייר כל מה שהם רוצים ליצור מוזיקה אקראית או להשתמש בכלל שאנחנו מעצבים כדי למלא צבע במיקום ספציפי כדי ליצור חריזה של פעוטון.

שולחן, שקע, עמוד

Trifold

שולחן, שקע, עמוד צורת הטריפולד מעודכנת על ידי שילוב של משטחים משולשים ורצף מתקפל ייחודי. יש לו עיצוב מינימליסטי ועם זאת מורכב ופיסולי, מכל זווית ראייה הוא חושף קומפוזיציה ייחודית. ניתן לקנה מידה של העיצוב כך שיתאים למטרות שונות מבלי לפגוע בשלמותו המבנית. הטריפולד הוא חלון ראווה של שיטות ייצור דיגיטליות ושימוש בטכנולוגיות ייצור חדשות כמו רובוטיקה. תהליך הייצור פותח בשיתוף פעולה עם חברת ייצור רובוטי המתמחה בקיפול מתכות עם רובוטים עם 6 צירים.

תכשיטים-עגילים

Eclipse Hoop Earrings

תכשיטים-עגילים יש תופעות אחד שעוצר ללא הרף את התנהגותנו, עוצר אותנו מתים אחר עקבותינו. התופעה האסטרולוגית של ליקוי חמה הסקרנה אנשים מגילאים קדומים ביותר של האנושות. החל מההתכהות הפתאומית של השמים וההתפוצצות מהשמש הטיל צל ארוך של פחד, חשדנות ותהייה על הדמיונות אופיים המדהים של ליקויי חמה מותיר רושם מתמשך על כולנו. עגילי חישוק ליקוי חמה של יהלום לבן 18 קראט נוצרו בהשראת ליקוי חמה של 2012. העיצוב מנסה לתפוס את הטבע והמסתורי של השמש והירח.