מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שעון אנלוגי

Kaari

שעון אנלוגי עיצוב זה מבוסס על מנגנון אנלוגי 24 שעות ביממה (יד חצי שעה). עיצוב זה מסופק עם שני חתכים למות בצורת קשת. דרכם ניתן לראות את הידיים השעות והדקות המפנות. יד השעה (דיסק) מחולקת לשני מקטעים בצבעים שונים אשר מסתובבים מציינים זמן AM או PM בהתאם לצבע שמתחיל להראות. יד הדקה נראית דרך קשת הרדיוס הגדולה יותר וקובעת איזו משבצת דקה תואמת לחוגות 0-30 דקות (הממוקמת ברדיוס הפנימי של הקשת) ולחריץ 30-60 דקות (ממוקם ברדיוס החיצוני).

לופר שמלות מודרני

Le Maestro

לופר שמלות מודרני לה מאסטרו עושה מהפכה בנעל השמלה על ידי שילוב 'מטריקס ישיר מתכת לייזר Sintered (DMLS) טיטניום. 'עקב מטריקס' מקטין את המסה הוויזואלית של חלק העקב ומציג את השלמות המבנית של נעל השמלה. כדי להשלים את הערפד האלגנטי, נעשה שימוש בעור דגנים גבוה לעיצוב הא-סימטרי המובהק של החלק העליון. שילוב חלק העקב לחלקו העליון מורכב כעת לצללית מלוטשת ומעודנת.

מיתוג מחקרי

Pain and Suffering

מיתוג מחקרי עיצוב זה בוחן סבל בשכבות שונות: פילוסופיות, חברתיות, רפואיות ומדעיות. מנקודת מבטי האישית כי סבל וכאב באים בפרצופים וצורות רבות, פילוסופיות ומדעיות, בחרתי בהומניזציה של סבל וכאב כבסיס. חקרתי את האנלוגיות שבין סימביוטיות בטבע לסימביוטיות ביחסי אנוש וממחקר זה יצרתי דמויות המייצגות באופן חזותי את היחסים הסימביוטיים בין הסובל לסובל ובין הכאב לזה שנמצא בכאב. עיצוב זה הוא ניסוי והצופה הוא הנושא.

אמנות דיגיטלית

Surface

אמנות דיגיטלית אופיו האתרי של היצירה מעורר משהו מוחשי. הרעיון נובע משימוש במים כאלמנט להעברת מושג השטף והיותו משטח. למעצב יש קסם להביא לידי ביטוי את הזהות שלנו ואת התפקיד של הסובבים אותנו בתהליך זה. בשבילו אנו "משטחים" כשאנחנו מראים משהו מעצמנו.

קומקום וכוס תה

EVA tea set

קומקום וכוס תה קומקום תה אלגנטי מפתה עם כוסות תואמות זורם ללא דופי והוא תענוג לקחת ממנו. הצורה הלא שגרתית של סיר התה הזה כשהזרבוב מתמזג וצומח מהגוף, נותנת את עצמה היטב במיוחד למזיגה טובה. הספלים רב-תכליתיים ומישושיים כדי להתרפק בידכם בדרכים שונות, מכיוון שלכל אדם גישה משלו להחזיק כוס. ניתן להשיג בצבע לבן מבריק עם טבעת בציפוי כסף או חרסינה שחורה מט עם מכסה לבן מבריק וכוסות מסגרות לבנות. פילטר נירוסטה המותקן בפנים. מידות: קומקום קומקום: 12.5 x 19.5 x 13.5 כוסות: 9 על 12 x 7.5 ס"מ.

שעון

Zeitgeist

שעון השעון משתקף מהזאיטגיסט שקשור לחומרים חכמים, טכניים ועמידים. הפנים ההייטקיות של המוצר מיוצגות על ידי גוף פחמן טורוס למחצה ותצוגת זמן (חורים קלים). הפחמן מחליף חלק ממתכת, כשריד של פעם ומדגיש את החלק הפונקציונאלי של השעון. היעדר החלק המרכזי מראה כי חיווי LED חדשני מחליפים את מנגנון השעון הקלאסי. ניתן להתאים תאורה אחורית רכה תחת הצבע האהוב על בעליהם וחיישן אור יפקח על חוזק התאורה.