מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
כרטיס הודעה

Pop-up Message Card “Leaves”

כרטיס הודעה עלים הם כרטיסי הודעה הכוללים מוטיבים של עלים קופצים. הבהירו את ההודעות שלכם עם נגיעה אקספרסיבית של ירוק עונתי. מגיע בערכה של ארבעה קלפים שונים עם ארבע מעטפות. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

סיכה

Chiromancy

סיכה כל אדם הוא ייחודי ומקורי. זה ניכר אפילו בדפוסים שעל אצבעותינו. גם קווים משורטטים וסימני ידינו מקוריים למדי. בנוסף, לכל אדם מגוון אבנים, הקרובים אליהם באיכות או קשורים לאירועים אישיים. כל התכונות הללו מעניקות לצופה חושב כל כך הרבה מאלף ומושך, המאפשר ליצור תכשיטים בהתאמה אישית על בסיס קווים וסימנים של דברים בודדים. קישוט ותכשיטים מסוג זה - מהווים את קוד האמנות האישי שלך

לוח השנה

Calendar 2014 “ZOO”

לוח השנה ערכת מלאכת הנייר ZOO קלה להרכבה. אין צורך בדבק או מספריים. להרכיב על ידי התאמת חלקים באותו סימון. כל חיה תהיה לוח שנה של חודשיים. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.

ייצור / פוסט-ייצור / שידור

Ashgabat Tele-radio Center ( TV Tower)

ייצור / פוסט-ייצור / שידור אשגבאט טל - מרכז הרדיו (מגדל טלוויזיה) הוא מבנה מונומנטלי, שגובהו 211 מ ', ממוקם בפאתי הדרומי של אשגבאט, בירת טורקמניסטן, על גבעה 1024 מ', מעל פני הים. מגדל טלוויזיה הוא המרכז המרכזי לייצור תוכניות רדיו וטלוויזיה, פוסט-הפקה ושידור. והיא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לטכנולוגיה דיגיטלית חדישה. מגדל הטלוויזיה הפך את טורקמניסטן לחלוץ בשידורי HD HD באסיה. מגדל הטלוויזיה הוא ההשקעה הטכנולוגית הגדולה ביותר מזה 20 שנה בשידור.

מטעין גלגלים

Arm Loader

מטעין גלגלים מטעין המתפקד בעיקר על רקע לא אחיד עלול לגרום לנהג לחוות מחלת תנועה קשה וגם לגרום לו לחוש עייפות מהירה. עם זאת, 'ARM LOADER' מאפשר זיהוי של נקודות הקואורדינטות בשטח ומסייע למושב הנהג להיות יציב ולא להסס. לכן זה עוזר לנהג לא להרגיש עייף ומאפשר לו לבצע את עבודתו בבטחה.

לוח השנה

Calendar 2014 “Safari”

לוח השנה ספארי הוא לוח שנה של בעלי חיים מנייר. הסר והרכיב את 6 הסדינים עם שני לוחות שנה חודשיים בצדדים. קפלו את הגוף ואת קטעי המפרק לאורך הקמטים, הסתכלו בסימנים על המפרקים והתאימו זה לזה כמוצג. עיצובים איכותיים הם בעלי הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים על פי הרעיון של Life with Design.