מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ברזים

Electra

ברזים אלקטרה הנחשבת כמייצגת השימוש הדיגיטלי במגזר הצבאות משלבת את הטכנולוגיה עם העיצוב כדי להדגיש את העיצוב העידן הדיגיטלי. הברזים שאין להם ידית נפרדת מושכים את כולם בגלל האלגנטיות והמראה החכם שלה מכריע להיות ייחודי באזור הרטוב. כפתורי תצוגת המגע של אלקטרה מציעים למשתמשים פתרון ארגונומי יותר. "Eco Mind" של הברזים מספקים למשתמש יעילות מקסימאלית בחיסכון. תכונה זו מוסיפה במיוחד ערך לדורות הבאים

שטחי משרדים

C&C Design Creative Headquarters

שטחי משרדים המטה היצירתי של C&C Design ממוקם בסדנה פוסט-תעשייתית. הבניין שלו הופך ממפעל לבנים אדומות בשנות השישים. בהתחשב בהגנה על המצב הנוכחי ועל הזיכרון ההיסטורי של הבניין, צוות העיצוב ניסה כמיטב יכולתם להימנע מפגיעה במבנה המקורי בעיצוב הפנים. הרבה אשוח ובמבוק משמשים בעיצוב הפנים. הפתיחה והסגירה והחלפת החללים מוגדרים בצורה חכמה. עיצובי התאורה באזורים שונים משקפים אווירה חזותית שונה.

ספסל רחוב

Ola

ספסל רחוב ספסל זה, שתוכנן בעקבות אסטרטגיות עיצוב אקולוגיות, לוקח ריהוט רחוב לרמה חדשה. באותה מידה בבית בסביבה עירונית או טבעית, קווי הנוזלים יוצרים מגוון אפשרויות ישיבה בספסל אחד. החומרים המשמשים הם אלומיניום ממוחזר לבסיס ופלדה למושב, שנבחרו בגלל סגולותיהם הניתנות למחזור ועמיד; יש לו גימור מצופה אבקה בהיר ועמיד, אידיאלי לשימוש חיצוני בכל הכריכות. עוצב במקסיקו סיטי על ידי דניאל אולברה, הירושי איקנאגה, אליס פגמן וקרימה טוסקה.

ברז

Amphora

ברז סדרת אמפורה מיועדת לחבר בין עבר לעתיד ונותנת הזדמנות לחוות את הצורות הבסיסיות והפונקציונליות של ימי קדם. לא היה קל כמו היום להפוך את מי מקור החיים שלנו לאותם ימים. צורתו הלא שגרתית של הברז מגיעה מאות שנים לפני היום, אך המחסנית החוסכת במים שלה מביאה מחר. ברז רטרו מעוצב ממזרקות רחוב מימי קדם ומביא אסתטי לחדרי האמבטיה שלכם.

כיור

Serel Wave

כיור כיור הגל של SEREL תופס את מקומו בחדרי אמבטיה מודרניים עם הקווים המועמדים שלו, הפתרונות הפונקציונליים והאיכות המרשימה. SEREL כיור גל; בעוד שהיא משנה את התפיסה הנוכחית של כיור הכפול עם צורת הקערה הייחודית, היא כוללת גם את השימוש של מבוגר וילד יחד עם צורתו האסתטית. בנוסף לשימוש כאגן ילדים, הוא מספק פונקציה לניפוח וניקוי נעליים המשמשים בתרבות האיסלאם. הגישה הכללית בעיצוב כיור היא מודרניזם ופונקציונאליזם. גישה זו משפיעה על העיצוב בצורה כה חשובה.

ערכת אמבטיה

LOTUS

ערכת אמבטיה השתקפות לחדרי האמבטיה של פרחי הלוטוס ... חדר האמבטיה של לוטוס יושם על ידי קבלת השראה מצורת העלים של פרח הלוטוס ג'ו דוני, המלמד את הפילוסופיה של קונפוציוס, אמר "אני אוהב את פרח הלוטוס מכיוון שהוא גדל בבוץ ואף פעם לא מתלכלך," השיח שלו. עלי לוטוס הם דוחה עפר כאמור כאן. מבנה העלים של פרח הלוטוס חיקה בייצור הסדרה