מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ערכת תה

Wavy

ערכת תה בהשראת מרפסת טרוורטין בטבע, וואווי היא ערכת תה שתביא לכם חווית תה ייחודית. הידיות החדשניות מפותחות כך שתוכלו להתאים לכם בנוחות. על ידי קינון הספל בכפות הידיים, תגלה שהוא מתגלה כמו שושנת מים ומוביל אותך לרגע של שלווה.

תכשיטים

Poseidon

תכשיטים התכשיטים שאני מעצבת מבטאים את רגשותיי. זה מייצג אותי כאמן, כמעצב וגם כאדם. הטריגר ליצירת פוסיידון נקבע בשעות החשוכות ביותר בחיי כאשר הרגשתי מבוהל, פגיע ונזקק להגנה. בעיקר עיצבתי את האוסף הזה שישמש להגנה עצמית. למרות שהרעיון הזה דעך לאורך כל הפרויקט הזה, הוא עדיין קיים. פוסידון (אל הים ו"רעידת האדמה ", של רעידות אדמה במיתולוגיה היוונית) הוא האוסף הרשמי הראשון שלי ומכוון לנשים חזקות, שנועד לתת ללבוש את תחושת הכוח והביטחון.

תוויות

Stumbras Vodka

תוויות קולקציית הוודקה הקלאסית של Stumbras מחיה את המסורת הוודאית הוותיקה. העיצוב הופך את המוצר המסורתי הישן לקרוב ורלוונטי לצרכן בימינו. בקבוק הזכוכית הירוקה, תאריכים חשובים לייצור הוודקה הליטאית, אגדות על סמך עובדות אמיתיות, ופרטים נעימים ומושכי עין - הטופס הגזור המעוגל ומזכיר תצלומים ישנים, הבר המלוכסן בתחתית המשלים את הקומפוזיציה הסימטרית הקלאסית, והגופנים והצבעים המשדרים את זהותו של כל תת-מותג - כולם הופכים את קולקציית הוודקה המסורתית לבלתי-מסורתית ומעניינת.

לוח השנה

NTT EAST 2014 Calendar “Happy Town”

לוח השנה אנחנו בונים איתך עיירות. ההודעה שמעביר NTT מזרח יפן קידום מכירות תאגידי מוצגת בלוח השולחן הזה. החלק העליון של גיליונות לוח השנה הוא חתוך מבניינים צבעוניים והיריעות החופפות מהוות עיירה שמחה אחת. זה לוח שנה שאפשר ליהנות ממנו לשנות את הנוף של קו הבניינים בכל חודש וממלא אתכם בתחושה להישאר מאושרים כל השנה.

לוח השנה

NTT COMWARE “Season Display”

לוח השנה זהו לוח שולחן שנעשה בעיצוב חתוך הכולל מוטיבים עונתיים עם הבלטות מעודנות. גולת הכותרת של העיצוב היא כשמוצגים, המוטיבים העונתיים מוגדרים בזווית של 30 מעלות לצפייה הטובה ביותר. צורה חדשה זו מבטאת את כשרון הרומן של NTT COMWARE ליצירת רעיונות חדשים. מחשבה לפונקציונליות של לוח השנה עם מרחב כתיבה ושורות שולטות. זה טוב לצפייה מהירה ונוח לשימוש, שופע מקוריות המבדיל אותו מלוחות שנה אחרים.

תכשיטים

odyssey

תכשיטים הרעיון הבסיסי של אודיסיאה על ידי מונומר כולל כיסוי צורות גיאומטריות נפוחות בעור בדוגמת. מכאן מתפתח יחסי גומלין בין בהירות ועיוות, שקיפות והסתרה. ניתן לשלב את כל הצורות והתבניות הגיאומטריות כרצונם, מגוונות ומשלימות עם תוספות. רעיון מרתק ופשוט זה מאפשר ליצור מגוון עיצובים כמעט בלתי נדלה, העולה בקנה אחד עם ההזדמנויות המוצעות על ידי אב-טיפוס מהיר (הדפסת תלת מימד), שכן כל לקוח יכול לייצר פריט אינדיבידואלי וייחודי לחלוטין (בקר באתר: www.monomer. eu-shop).