מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אגן ומטאטא

Ropo

אגן ומטאטא Ropo הוא מושג עצם ומטאטא המאזן באיזון עצמי, שלעולם לא נופל על הרצפה. הודות למשקלו הקטן של מיכל המים שנמצא בתא התחתון של מיכל האשפה, רופו שומר על עצמו מאוזן באופן טבעי. לאחר סוחף את האבק בקלות בעזרת שפתו הישרה של משטח האבק, המשתמשים יכולים להצמיד את המטאטא ואת בור האשפה זה לזה ולהניח אותו כיחידה אחת מבלי שהדאגה שהיא תיפול. הצורה האורגנית המודרנית שמה לה למטרה להביא פשטות לחללים הפנימיים ותכונת הנדנדה הנדנדה הרעה מתכוונת לבדר את המשתמשים בזמן ניקוי הרצפה.

כורסה

Baralho

כורסה כורסת Baralho בעלת עיצוב עכשווי בולט המורכב מצורות טהורות וקווים ישרים. כורסה זו, עשויה מקפלים וריתוכים על לוח האלומיניום המוברש, בולטת בהתאמה נועזת המאתגרת את חוזק החומר. הוא מסוגל להפגיש, באלמנט אחד, יופי, קלילות ודיוק של קווים וזוויות.

חנות הדגל

Lenovo

חנות הדגל חנות הדגל של Lenovo שמה לה למטרה לשפר את תדמית המותג על ידי מתן אפשרות לקהל פלטפורמה לחיבור אינטראקציה ושיתוף באמצעות אורח חיים, שירות וחוויה שנוצרו בחנות. תפיסת העיצוב מוגדרת על בסיס המשימה לבצע מעבר מיצרן מכשירי מחשוב למותג מוביל בקרב ספקי מוצרי אלקטרוניקה.

תווית יין

5 Elemente

תווית יין העיצוב של "5 Elemente" הוא תוצאה של פרויקט, בו הלקוח סומך על סוכנות העיצוב בחופש הביטוי המלא. גולת הכותרת בעיצוב זה היא הדמות הרומית "V", המתארת את הרעיון העיקרי של המוצר - חמישה סוגים של יין השזורים בתערובת ייחודית. הנייר המיוחד המשמש לתווית וכן המיקום האסטרטגי של כל האלמנטים הגרפיים מעוררים את הצרכן הפוטנציאלי לקחת את הבקבוק ולסובב אותו בידיו, לגעת בו, מה שבוודאי עושה רושם עמוק יותר והופך את העיצוב לבלתי נשכח.

אריזת שתייה קלה

Coca-Cola Tet 2014

אריזת שתייה קלה ליצור סדרה של פחיות קוקה קולה אשר הפיצו מיליוני מבקשים מכל רחבי הארץ. השתמשנו בסמל ה- Tết של קוקה קולה (ציפור הסנונית) כמכשיר ליצירת משאלות אלה. עבור כל פחית, מאות סנוניות רתומות ביד היו מסודרות וסודרות בקפידה סביב תסריט מותאם אישית, שמהוות יחד סדרה של משאלות וייטנאמיות משמעותיות. "אנ" פירושו שלום. "Tài" פירושו הצלחה, "Lộc" פירושו שגשוג. מילים אלה מוחלפות באופן נרחב לאורך כל החג, ומעטרות באופן מסורתי קישוטים לט.

מערכת כלי שולחן פתוחה

Osoro

מערכת כלי שולחן פתוחה אופיו החדשני של OSORO הוא לשלב את איכות החרסינה העשויה מזכוכית גבוהה עם עור מבריק בצבע שנהב עם הפונקציה המתאימה לשימור מזון במקרר או במקפיא ולבישול בתנור אדים או במיקרוגל. ניתן לערום את הצורה הפשוטה, המודולרית עם האלמנטים השונים שלה בכדי לחסוך מקום, לשלב ולגמיש גמישות בעזרת אוטם סיליקון רב צבעוני או O-Connector כך שהאוכל יישאר אטום היטב. ניתן להשתמש ב- OSORO באופן אוניברסלי, תוך ביטול הצורך בחיי היומיום שלנו.