מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מנורה

Muse

מנורה בהשראת 'זכה הבודהיזם' באמירתו כי אין שום תכונות מוחלטות ביקום שלנו, העברנו תכונה פרדוקסלית ל'אור 'בכך שנתנו לו' נוכחות פיזית '. רוח המדיטציה שהיא מעודדת הייתה מקור השראה רב עוצמה שהשתמשנו בכדי ליצור מוצר זה; מגלם את התכונות של 'זמן', 'עניין' ו'אור 'למוצר יחיד.

קרמיקה

inci

קרמיקה מראה של אלגנטיות; אינקי משקף את יופיה של פנינה עם אפשרויות בשחור לבן והיא הבחירה הנכונה עבור אלה שרוצים לשקף את האצולה והאלגנטיות בחללים. קווי האינקה מיוצרים בגדלים 30X80 ס"מ ונושאים את הקלאסיות הלבנה והשחורה לאזורי המגורים. מיוצר בטכנולוגיית הדפסה דיגיטלית, תלת מימד.

מתכנת טכוגרפים

Optimo

מתכנת טכוגרפים אופטימו הוא מוצר פורץ מסך מגע פורץ דרך לתכנות וכיול כל טכוגרפים דיגיטליים המותאמים לרכבים מסחריים. תוך התמקדות במהירות ובקלות השימוש, Optimo משלב תקשורת אלחוטית, נתוני יישומי מוצר ושלל חיבורי חיישנים שונים למכשיר נייד לשימוש בתא הרכב ובבית המלאכה. מיועד לארגונומיה מיטבית ומיצוב גמיש, הממשק מונע המשימות והחומרה החדשנית שלו משפר דרמטית את חוויית המשתמש ולוקח את תכנות טכוגרפים לעתיד.

שמן זית אורגני

Epsilon

שמן זית אורגני שמן הזית אפסילון הוא מוצר במהדורה מוגבלת מטעי זיתים אורגניים. כל תהליך הייצור מתבצע ביד, בשיטות מסורתיות ושמן הזית מבוקבק ללא מסונן. עיצבנו חבילה זו מתוך רצון להבטיח כי הרכיבים הרגישים של מוצר מזין ביותר יתקבלו על ידי הצרכן מהטחנה ללא כל שינוי. אנו משתמשים בבקבוק Quadrotta המוגן על ידי ניילון, קשור על ידי עור ומונח בקופסת עץ בעבודת יד, אטומה בשעווה איטום. כך שהצרכנים יודעים שהמוצר הגיע ישירות מהטחנה ללא כל התערבות.

מערכת טיהור מים במעבדה

Purelab Chorus

מערכת טיהור מים במעבדה מקהלת Purelab הינה מערכת טיהור המים המודולרית הראשונה המיועדת להתאים לצרכים ולחלל מעבדה פרטניים. הוא מספק את כל ציוני המים המטוהרים, ומספק פיתרון מדרגי, גמיש ומותאם אישית. ניתן להפיץ אלמנטים מודולריים ברחבי המעבדה או לחבר זה לזה בתבנית מגדל ייחודית, תוך צמצום טביעת הרגל של המערכת. פקדים Haptic מציעים שיעורי זרימת חלוקה ניתנים לשליטה ביותר, ואילו הילה של אור מצביעה על מצב הפזמון. טכנולוגיה חדשה הופכת את הפזמון למערכת המתקדמת ביותר שקיימת, ומפחיתה את ההשפעה על הסביבה ועלויות ההפעלה.