מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ערכת אמבטיה

FRACTURE

ערכת אמבטיה סגנון ייחודי של כלים סניטריים קרמיים, תכנון יוצא דופן של קווי זכוכית שבר הערה דקונסטרוקטיביזם ... שבר התפוררות שלמות מרכיבי המבנה, המשחקים על משטחים, לייצור אלמנטים עיצוביים גיאומטריים כמו חוץ של מוצרים והעברת הסגנון הדקונסטרוקטיביסטי על בסיס הסדרה כדוגמא לספרות של Fracture Bien נתקלה באחת הסדרות המדהימות ביותר.

ארון סט ארוחת ערב

Baan

ארון סט ארוחת ערב "baan" הוא סוג של ארון שעוצב במיוחד לצורך השימוש בארוחת הערב. המראה והכוח הייחודיים שלו הם סיפור על פי פונקציה. ישנם כמה מאפיינים מובחנים של מערכות ארונות. הפונקציות והתכונות השונות של הארון המופרדות על ידי סיפור כמו תוספת הסכו"ם ותיבת הרקמות מיוצגות על ידי אח וארובה. יתר על כן, כוסות יין מיוצגות על ידי הנברשת ומתלה כלים מסומן על ידי גרם המדרגות. ישנם ארבעה מרכיבים עיקריים של הבית, לפיהם רעיונות עלילתיים.

משקפיים

Mykita Mylon, Basky

משקפיים אוסף MYKITA MYLON עשוי מחומר פוליאמיד קל משקל הכולל יכולת התאמה פרטנית יוצאת מן הכלל. חומר מיוחד זה נוצר שכבה אחר שכבה הודות לטכניקת Sintering Laser Sintering (SLS). על ידי פרשנות מחודשת של צורת המשקפיים הפנטו העגולה והסיבוב הסגלגל שהיה אופנתי בשנות השלושים, דגם BASKY מוסיף פנים חדשות לקולקציית המשקפיים הזו שתוכננה במקור לשימוש בספורט.

הספר

Brazilian Cliches

הספר "קלישאות ברזילאיות" נוצרה באמצעות תמונות מקטלוג ישן של קלישאות כיתוב ברזילאיות. אך הסיבה לכותרת שלה אינה נובעת רק מהקלישאות המשמשות להרכב האיורים שלה. בתורו של כל עמוד אנו נתקלים בסוגים אחרים של קלישאות ברזילאיות: היסטוריות, כמו הגעתם של הפורטוגזים, קאטצ'ינג של אינדיאנים ילידים, קפה ומחזורים כלכליים מזהב ... זה אפילו כולל קלישאות ברזילאיות עכשוויות, מלאות בפקקים, חובות, בתים משותפים סגורים וניכור - מוצג בסיפור חזותי עכשווי לא הוגן.

רכזת תחבורה

Viforion

רכזת תחבורה הפרויקט הוא מרכז תחבורה המקשר את היישובים העירוניים שמסביב ללב החיים הדינאמיים בצורה קלה ויעילה הנוצרת על ידי מיזוג מערכות תחבורה שונות כמו תחנת רכבת, תחנת מטרו, סיפון הנילוס ותחנת אוטובוס בנוסף לשירותים אחרים להמרת מקום להיות הזרז להתפתחות העתידית.

גלאי פגמים קוליים נייד

Prisma

גלאי פגמים קוליים נייד פריזמה מיועדת לבדיקת חומרים לא פולשניים בסביבות הקיצוניות ביותר. זהו הגלאי הראשון שמשלב הדמיה מתקדמת בזמן אמת וסריקת תלת מימד, מה שמקל על פרשנות הפגמים בהרבה, ומפחית את זמן הטכנאים באתר. עם מארז כמעט בלתי ניתן להריסה ומצבי בדיקה מרובים ייחודיים, פריזמה יכולה לכסות את כל יישומי הבדיקה, החל מצינורות נפט וכלה ברכיבי חלל. זהו הגלאי הראשון עם הקלטת נתונים אינטגרלית, והפקת דוחות PDF אוטומטיים. קישוריות אלחוטית ו- Ethernet מאפשרות לשדרג או לאבחן את היחידה בקלות.