מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ספסל עירוני

Eternity

ספסל עירוני ספסל דו-מושבי עשוי אבן נוזלית. שתי יחידות חזקות מספקות חווית ישיבה נוחה ומחבקת ובאותה עת, הן דואגות ליציבות המערכת. קצות הספסל ממוקמים באופן שמנטרל את התנועה הקלה ביותר. זה ספסל שמכבד את המבנה האינפרה-קיים הקיים בסביבה עירונית. התקנה קלה באתר מוצגת. העיגון אינו מצביע יותר, פשוט טיפ ושכח. היזהר, הנצחיות קרובה. הו כן.

עיצוב תערוכות

Multimedia exhibition Lsx20

עיצוב תערוכות תערוכת מולטימדיה הוקדשה לרגל 20 שנה להכנסת מחזור המטבעות הלאומי. מטרת התערוכה הייתה להציג את מסגרת השילוש שעליו מבוסס הפרויקט האמנותי, כלומר שטרות ומטבעות, המחברים - 40 אמנים מלטבים מצטיינים מז'אנרים יצירתיים שונים - ויצירות האמנות שלהם. מושג התערוכה מקורו בגרפיט או עופרת שהם הציר המרכזי של העיפרון, כלי נפוץ לאמנים. מבנה הגרפיט שימש כמרכיב העיצוב המרכזי בתערוכה.

לוח השנה

calendar 2013 “Module”

לוח השנה המודול הוא לוח שנה שימושי לשלושה חודשים עם חלקים נפרדים העשויים לשלב כשלושה מודולי ערמה בצורת קובייה, כך שתוכלו להרכיב אותם בחופשיות, בזמן שנוח לכם. חיים עם עיצוב: לעיצובים איכותיים יש את הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים באמצעות המושג "חיים עם עיצוב".

יישומי שטח שעונים

genuse

יישומי שטח שעונים Tritime, Fortime, Timegrid, Timinus, Timechart, Timenine הם סדרות של יישומי שעון שהומצאו במיוחד עבור מכשיר ה- I Watch. האפליקציות הינן מקוריות, פשוטות ואסתטיות בעיצוב, החל ממוצא אתני עתידי דרך סגנון מדע בדיוני ועד עסק דיגיטלי. כל הגרפיקה של שטחי השעון זמינה בתשעה צבעים - מתאימה לקולקט הצבעים של אני שעון. עכשיו הוא רגע נהדר לדרך חדשה להראות, לקרוא ולהבין את תקופתנו. www.genuse.eu

משולבת מגירה, כסא ושולחן כתיבה

Ludovico Office

משולבת מגירה, כסא ושולחן כתיבה בדומה לריהוט הראשי של לודוביקו, גם בגרסת המשרד הזו יש את אותו העיקרון שהוא להסתיר כיסא מלא במגירה, כאשר הכיסא אינו מבחין בו, ונראה כחלק מהריהוט הראשי. רובם יחשבו שהכיסאות הם עוד כמה מגירות. רק כשהוא מושך לאחור אנו רואים כיסא ממש יוצא מחלל כה צפוף ומלא במגירות. ההשראה במידה רבה הגיעה מביקור בקסטה של פיטמיגליו וכל המסרים הסמלים והנסתרים שלו כמו גם דלתות נסתרות ובלתי צפויות או חדרים מלאים.