מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
כסא טרקלין

Bessa

כסא טרקלין כסא הטרקלין בסה מיועד לאזורי טרקלין של בתי מלון, אתרי נופש ומגורים פרטיים, בהרמוניה עם פרויקטים עיצוביים מודרניים. העיצוב שלה משדר שלווה שמזמינה לחוויות שייזכרו בהן. לאחר שפתרנו את הייצור בר-קיימא לחלוטין, נוכל ליהנות מאיזונו בין צורה, עיצוב עכשווי, פונקציה וערכיו האורגניים.

לוח השנה

calendar 2013 “Waterwheel”

לוח השנה גלגל המים הוא לוח שנה תלת מימדי העשוי משש משוטים שהורכבו בצורת גלגל מים. סובב לוח שנה עצמאי ייחודי לשולחן העבודה שלך כמו גלגל מים לשימוש בכל חודש. חיים עם עיצוב: לעיצובים איכותיים יש את הכוח לשנות את החלל ולהפוך את דעתם של המשתמשים בו. הם מציעים נוחות לראות, להחזיק ולהשתמש. הם חדורים בקלילות ואלמנט של הפתעה, מרחב מעשיר. המוצרים המקוריים שלנו מעוצבים באמצעות המושג "חיים עם עיצוב".

שולחן הקצה

TIND End Table

שולחן הקצה שולחן הקצה TIND הוא שולחן קטן וידידותי לסביבה עם נוכחות חזותית חזקה. ראש הפלדה הממוחזר נחתך בהזרקת מים בתבנית מורכבת שיוצרת דפוסי אור וצל עזים. צורות רגלי הבמבוק נקבעות על ידי הדפוס בקצה הפלדה, וכל אחת מארבע עשרה הרגליים עוברת בראש פלדה ואז נחתך בסומק. במבט מלמעלה, הבמבוק המפוחם יוצר דפוס מעצור, הנמצא לצד הפלדה המחוררת. במבוק הוא חומר גלם המתחדש במהירות, שכן במבוק הוא עשב הצומח במהירות, ולא מוצר עץ.

ארון רב תכליתי

Shanghai

ארון רב תכליתי מלתחה רב-פונקציונאלית "שנחאי". דפוס חזית וצורה לקונית משמשים כ"קיר דקורטיבי ", וזה מאפשר לתפוס את הארון כמרכיב דקורטיבי. מערכת "הכל כלול": כוללת מקומות אחסון בנפח שונה; שולחנות המיטה המובנים הם חלק מחזית הארון שנפתחה וסגורה על ידי דחיפה חזיתית אחת; 2 מנורות לילה מובנות המוסתרות תחת הנפח הבולט משני צידי המיטה. החלק העיקרי של הארון עשוי מחתיכה זעירה מעץ. זה מורכב מ 1500 חתיכות קמפאס ו 4500 חתיכות עץ אלון מולבן.

צעצוע

Rocking Zebra

צעצוע ילדים אוהבים את צעצוע הנדנדה המטריף הזה, בעוד שהמראה העכשווי, הגרפיקה המהנה והעץ הטבעי הם מושכי עיניים אמיתיים בבית המודרני. האתגר העיצובי כלל שמירה על אופיו החיוני של צעצוע ירושה קלאסי, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ובמערכת בנייה מודולרית כדי לאפשר סוגי בעלי חיים נוספים בעתיד עם שינויים מינימליים בחלקים. המוצר הארוז היה גם צריך להיות קומפקטי ומתחת ל -10 ק"ג לערוצי מכירות ישירים באינטרנט. השימוש במינציה עם הדפס מותאם אישית הוא תחילה אמיתית, וכתוצאה מכך עיבוד צבע / דפוס מושלם על משטח עמיד בפני שריטות לחלוטין

ריהוט שולחן לבית

Marken Desk

ריהוט שולחן לבית התחושה הקלה ויזואלית של שולחן העבודה האלגנטי ועם זאת החזקה מחזירה אותנו לבית הספר לעיצוב סקנדינבי. הצורה המביכה של הרגליים, הדרך בה הם נשענים לפנים כמעט כמו מחווה ברכה אדירה, מזכירה לנו את הסילואט של גבר אצילי עם כובעו מברך גברת. השולחן מברך אותנו להשתמש בו. צורת המגירות, כמו גפיים נפרדות בשולחן העבודה, עם תחושת התלייה שלהם ומבט אישיות קדמי, סורקת את החדר כמו עיניים פקוחות.