מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
התקנה אופטית

Opx2

התקנה אופטית Opx2 הוא התקנה אופטית הבוחנת קשר סימביוטי בין הטבע לטכנולוגיה. מערכת יחסים בה דפוסים, חזרה וקצב מתארים הן תצורות טבעיות והן פעולות של תהליכי מחשוב. הגיאומטריה הבלעדית של ההתקנות, אטימות רגעית ו / או צפיפות דומים לתופעה של נהיגה בשדה תירס או מוסברים בטכנולוגיה תוך התבוננות בקוד בינארי. Opx2 בונה גיאומטריה מורכבת ומאתגרת את תפיסת הנפח והחלל.

מכשיר נתיק לחינוך

Unite 401

מכשיר נתיק לחינוך התאחדו 401: הצמד המושלם לחינוך. בואו נדבר על עבודת צוות. עם עיצוב רב-תכליתי של 2-ב -1, Unite 401 הוא מכשיר הסטודנטים האידיאלי לסביבות למידה שיתופיות. השילוב של טאבלט ומחברת מספק את הפיתרון הסלולרי החזק ביותר לחינוך, המועצם על ידי תכנון בטוח של mgseries במחיר החכם ביותר.

בקנה מידה קטן במשרד

Conceptual Minimalism

בקנה מידה קטן במשרד עיצוב הפנים מפוספס למינימליזם אסתטי ועם זאת לא פונקציונאלי. חלל התוכנית הפתוחה מודגש על ידי קווים נקיים, פתחים מזוגגים גדולים המאפשרים פנימה של אור יום טבעי ומאפשרים קו ומישור להפוך לאלמנטים מבניים ואסתטיים בסיסיים. היעדר זוויות ישרות קבע את הצורך לאמץ מבט דינאמי יותר של החלל, ואילו הבחירה בפלטת צבעים בהירה בשילוב עם חומר וטקסטורה מגוונת מאפשרת אחדות מרחב ותפקוד. גימורי בטון לא גמורים מתנשאים אל הקירות כדי להוסיף ניגודיות בין לבן-רך לאפור-גס.

גן

Tiger Glen Garden

גן גן טייגר גלן הוא גן התבוננות שנבנה באגף החדש של מוזיאון ג'ונסון לאמנות. הוא נוצר בהשראת משל סיני, שנקרא "שלוש צחוקיו של הנמר גלן", בו שלושה גברים מתגברים על ההבדלים העדתיים שלהם כדי למצוא אחדות של חברות. הגן תוכנן בסגנון גס יותר הנקרא karesansui ביפנית בו נוצר דימוי של הטבע עם סידור של אבנים.

שיפוץ יצירתי

Redefinition

שיפוץ יצירתי תקציר הפרויקט היה לשמור על הקשר ההר, מבלי להשמיע זיכרונות כפריים מהטיפולוגיות המגוונות של מגורים בהרים. זה כלל שיפוץ גדול של בית הרים טיפוסי. הכל ייעשה באתר, תוך שימוש כחומרים בסיסיים ממתכות, עץ אורן ומצרפים מינרליים, עבודה אנושית ומומחיות. הרעיון המרכזי העומד מאחורי זה היה לאפשר לחפצים לרכוש שימוש וערך סנטימנטלי לאחר שהבעלים ימצאו אותם שימושיים ומוכרים, כמו גם לעצב בעוצמתם הטרנספורמטיבית של חומרים בראש.

מסעדה

100 Bites Dessert

מסעדה נשיכה נושאת כנושא העיצוב, דיוקנאות גרפיים, דגמי שיניים, חזותי ראש של ידוענים הם כל המאפיינים העיקריים המסייעים לעורר את בלוטות הטעם של כל לקוח. החל מהתקרה הגרפית החומה-לבן המפוארת, לקיר הסופר-גרפי הלבן, לקיר התצוגה של המוצר המסודר בקפידה, יחד עם 100 הסמלים הנושכים המייצגים עשרות שנים שונות, טעם הומור שחור מעוצב ומבלבל.