מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ביסטרו

Ubon

ביסטרו Ubon הוא ביסטרו תאילנדי הממוקם בליבת העיר כווית. הוא משקיף על רחוב פאהד אל סלים, רחוב שמכובד היטב בגלל המסחר שלו בימים ההם. תוכנית החלל של ביסטרו זו דורשת תכנון יעיל לכל שטחי המטבח, האחסון והשירותים; המאפשר פינת אוכל מרווחת. לשם כך, הפנים עובדות היכן לשלב עם האלמנטים המבניים הקיימים בצורה הרמונית.

מנורה

Tako

מנורה טאקו (תמנון ביפנית) היא מנורת שולחן בהשראת המטבח הספרדי. שני הבסיסים מזכירים את צלחות העץ בהן מוגשת ה"פולפו א לה גאלגה ", ואילו צורתה והלהקה האלסטית מעוררים בנטו, ארגז הצהריים היפני המסורתי. חלקיו מורכבים ללא ברגים, מה שמקל על ההרכבה. אריזת חלקים מקטינה גם עלויות אריזה ואחסון. המפרק של אהיל הפוליפרופין הגמיש מוסתר מאחורי הרצועה האלסטית. חורים שנקדחו בבסיס ובחלקים העליונים מאפשרים לזרימת האוויר הנדרשת להימנע מחימום יתר.

צמיד

Fred

צמיד ישנם סוגים רבים של צמידים וצמידים: מעצבים, זהובים, פלסטיקים, זולים ויקרים ... אבל יפים כמו שהם, כולם תמיד צמידים פשוטים ורק. פרד הוא משהו יותר. אזיקים אלה בפשטותם מחיים את האצילות של פעם, ובכל זאת הם מודרניים. ניתן ללבוש אותם גם על ידיים חשופות על חולצת משי או סוודר שחור, והם תמיד יוסיפו מגע של כיתה לאדם שלובש אותם. צמידים אלה הם ייחודיים מכיוון שהם מגיעים כזוג. הם קלילים מאוד מה שהופך את לבישתם לצערה. על ידי חבישתם, ניתן יהיה לשים לב לבטח!

הרדיאטור

Piano

הרדיאטור ההשראה לעיצוב זה הגיעה מאהבה למוזיקה. שלושה גופי חימום שונים משולבים, שכל אחד מהם דומה למפתח פסנתר אחד, יוצרים קומפוזיציה שנראית כמו מקלדת לפסנתר. אורך הרדיאטור יכול להשתנות, תלוי במאפייניו ובהצעותיו של החלל. הרעיון הרעיוני לא פותח לייצור.

פמוטים

Hermanas

פמוטים הרמנס היא משפחה של פמוטים מעץ. הן כמו חמש אחיות (הרמניות) מוכנות לעזור לך ליצור אווירה נעימה. לכל פמוט גובה ייחודי, כך ששילובם יחד תוכלו לדמות את אפקט התאורה של נרות בגודל שונה על ידי שימוש פשוט באורות תאורה רגילים. פמוטים אלה עשויים אשור פונה. הם צבועים בצבעים שונים ומאפשרים לך ליצור שילוב משלך שיתאים למקום האהוב עליך.

אזור מסחרי וחדר המתנה Vip

Commercial Area, SJD Airport

אזור מסחרי וחדר המתנה Vip פרויקט זה מצטרף לטרנד החדש של שדות תעופה בעיצוב ירוק בעולם, הוא משלב חנויות ושירותים בתוך הטרמינל וגורם לנוסע לעבור חוויה במהלך מופעו. מגמת העיצוב של שדה תעופה GREEN כוללת חללים בעלי ערך עיצובי אירופורטואר ירוק ובר-קיימא יותר, מכלול שטח המסחר מואר באור שמש טבעי בזכות חזית זכוכית מונומנטלית הפונה למסלול. טרקלין VIP תוכנן עם קונספט עיצוב תא אורגני ואנגרדיסטי. החזית מאפשרת פרטיות בחדר מבלי לחסום את הנוף החיצוני.