מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שני מושבים

Mowraj

שני מושבים Mowraj הוא שני מושבים המיועד לגלם את רוח הסגנונות האתניים המצריים והגותיים. צורתו נגזרה מהנוגראג, הגרסא המצרית של מזחלת הגורן השתנתה כדי לגלם את הכושר הגותי מבלי לפגוע במהותו האנטילובית האתנית. העיצוב מצופה לכה שחורה עם חריטות מצריות אתניות בעבודת יד בשתי הידיים והרגליים וכן ריפודי קטיפה עשירים מעוטרים בברגים וטבעות משיכה המעניקים לה מראה מימי הביניים כמו זרוע גותית.

בית מגורים

Tempo House

בית מגורים פרויקט זה הוא שיפוץ שלם של בית בסגנון קולוניאלי באחת השכונות המקסימות ביותר בריו דה ז'ניירו. הוקם באתר יוצא דופן, מלא בעצים וצמחים אקזוטיים (תוכנית נוף מקורית של אדריכל הנוף המפורסם Burle Marx), המטרה העיקרית הייתה לשלב את הגן החיצוני עם החללים הפנימיים על ידי פתיחת חלונות ודלתות גדולות. לקישוט מותגים איטלקיים וברזילאים חשובים, והקונספט שלו הוא שיהיה בו בד, כך שהלקוח (אספן אמנות) יוכל להציג את היצירות האהובות עליו.

ערכת בנייה רב תכליתית

JIX

ערכת בנייה רב תכליתית JIX היא ערכת בנייה שנוצרה על ידי אמן חזותי ומעצב מוצר מבוסס ניו יורק, פטריק מרטינז. הוא מורכב מאלמנטים מודולריים קטנים המעוצבים באופן ספציפי כדי לאפשר קשרי שתייה רגילים לחבר יחד, על מנת ליצור מגוון רחב של קונסטרוקציות. מחברי JIX מגיעים ברשתות שטוחות אשר בקלות מתפרקות, מצטלבות וננעלות במקומן. עם JIX תוכלו לבנות הכל, החל ממבנים שאפתניים בגודל החדר וכלה בפסלים מורכבים מהשולחן, והכל באמצעות מחברי JIX וקשיות שתייה.

אוסף אמבטיה

CATINO

אוסף אמבטיה קטינו נולד מתוך הרצון לתת צורה למחשבה. אוסף זה מעורר את שירת חיי היומיום באמצעות אלמנטים פשוטים, המפרשים מחדש את הארכיטיפים הקיימים של דמיוננו באופן עכשווי. זה מציע לחזור לסביבה של חום ויציבות, באמצעות יערות טבעיים, המכוסים ממוצקים ומורכבים כדי להישאר נצחיים.

זהות ארגונית

Predictive Solutions

זהות ארגונית Predictive Solutions היא ספקית של מוצרי תוכנה לניתוח פרוגנוסטי. מוצרי החברה משמשים להכנת תחזיות על ידי ניתוח נתונים קיימים. סימון החברה - מגזרי מעגל - דומה לגרפיקה של גרפי העוגות וגם תמונה מאוד מסוגננת ופשוטה של עין בפרופיל. פלטפורמת המותג "שופכת אור" הנהג לכל גרפיקה של המותג. שתי צורות הנוזלים המופשטות המופשטות והן האיורים הפשוטים התימטיים משמשים כגרפיקה נוספת על פני יישומים שונים.

זהות ארגונית

Glazov

זהות ארגונית גלזוב הוא מפעל לרהיטים בעיירה באותו שם. המפעל מייצר רהיטים לא יקרים. מכיוון שעיצוב רהיטים כאלה הוא די גנרי, הוחלט לבסס את מושג התקשורת על אותיות התלת ממד המקוריות "מעץ", מילים המורכבות מאותיות כאלה מסמלות ערכות רהיטים. אותיות המרכיבות מילים "ריהוט", "חדר שינה" וכו 'או שמות אוספים, הן ממוקמות על מנת להידמות לחתיכות רהיטים. אותיות תלת ממדיות המתוארות דומות לתכניות ריהוט וניתן להשתמש בהן על נייר מכתבים או על רקע צילומים לצורך זיהוי המותג.