מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
זהות ארגונית

Glazov

זהות ארגונית גלזוב הוא מפעל לרהיטים בעיירה באותו שם. המפעל מייצר רהיטים לא יקרים. מכיוון שעיצוב רהיטים כאלה הוא די גנרי, הוחלט לבסס את מושג התקשורת על אותיות התלת ממד המקוריות "מעץ", מילים המורכבות מאותיות כאלה מסמלות ערכות רהיטים. אותיות המרכיבות מילים "ריהוט", "חדר שינה" וכו 'או שמות אוספים, הן ממוקמות על מנת להידמות לחתיכות רהיטים. אותיות תלת ממדיות המתוארות דומות לתכניות ריהוט וניתן להשתמש בהן על נייר מכתבים או על רקע צילומים לצורך זיהוי המותג.

כיור

Angle

כיור יש הרבה כיורים עם עיצוב מעולה בעולם. אבל אנו מציעים לראות את הדבר הזה מזווית חדשה. אנו רוצים לתת את ההזדמנות ליהנות מתהליך השימוש בכיור ולהסתיר פרט כה נחוץ אך לא אסתטי כמו חור ניקוז. "זווית" היא העיצוב הלקוני, בו מחשבים את כל הפרטים לשימוש נוח ומערכת ניקוי. במהלך השימוש בו אתה לא צופה בחור הניקוז, הכל נראה כאילו המים פשוט נעלמים. השפעה זו, הקשורה לאשליה אופטית מושגת על ידי מיקום מיוחד של משטחי הכיור.

גופן

Red Script Pro typeface

גופן Red Script Pro הוא גופן ייחודי בהשראת טכנולוגיות וגאדג'טים חדשים לצורות תקשורת אלטרנטיביות, המחבר אותנו באופן הרמוני לטפסי האותיות החינמיות שלו. בהשראת האייפד ועוצב במברשות, הוא מתבטא בסגנון כתיבה ייחודי. הוא מכיל אנגלית, יוונית כמו גם את האלף-בית הקירילי ותומך בלמעלה מ- 70 שפות.

רמקול נייד

Ballo

רמקול נייד סטודיו לעיצוב שוויצרי BERNHARD | BURKARD עיצב רמקול ייחודי ל- OYO. צורת הרמקול היא כדור מושלם ללא עמדה ממשית. הרמקול BALLO מניח, מגלגל או תולה לחוויית מוזיקה של 360 מעלות. העיצוב עוקב אחר עקרונות העיצוב המינימליסטי. חגורה צבעונית ממזגת שתי כדוריות. זה מגן על הרמקול ומגביר את צלילי הבס כששוכבים על משטח. הרמקול מגיע עם סוללת ליתיום נטענת מובנית והיא תואמת לרוב התקני השמע. שקע 3.5 מ"מ הוא תקע רגיל לאוזניות. הרמקול BALLO זמין בעשרה צבעים שונים.

טבעת

Pollen

טבעת כל יצירה היא פרשנות לשבר הטבע. הטבע הופך לעילה לעורר חיים בתכשיטים, לשחק באורות ובצללים במרקמים. המטרה היא לספק תכשיט עם צורות מפורשות כפי שהטבע יעצב אותם ברגישותו ובחושניותו. כל החלקים מיוצרים בעבודת יד כדי לשפר את המרקמים והייחודיות של התכשיט. הסגנון טהור כדי להגיע לחומר חיי הצמח. התוצאה מעניקה ליצירה ייחודית וגם נצחית המחוברת עמוק לטבע.

תרמוסטט ביתי יחיד

The Netatmo Thermostat for Smartphone

תרמוסטט ביתי יחיד התרמוסטט לסמארטפון מציג עיצוב מינימליסטי ואלגנטי, תוך הפרת עיצובים תרמוסטטיים מסורתיים. הקוביה השקופה עוברת בין לבן לצבע ברגע. כל שעליכם לעשות הוא להחיל את אחד מחמשת סרטי הצבע הניתנים להחלפה בגב המכשיר. הצבע רך וקליל, מביא מגע עדין של מקוריות. אינטראקציות גופניות נשמרות למינימום. נגיעה פשוטה מאפשרת לשנות טמפרטורה בזמן שכל שאר הבקרות מבוצעות מהסמארטפון של המשתמש. מסך הדיו האלקטרוני שנבחר בגלל איכותו ללא תחרות וצריכת אנרגיה מינימלית.