מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אזור מסחרי וחדר המתנה Vip

Commercial Area, SJD Airport

אזור מסחרי וחדר המתנה Vip פרויקט זה מצטרף לטרנד החדש של שדות תעופה בעיצוב ירוק בעולם, הוא משלב חנויות ושירותים בתוך הטרמינל וגורם לנוסע לעבור חוויה במהלך מופעו. מגמת העיצוב של שדה תעופה GREEN כוללת חללים בעלי ערך עיצובי אירופורטואר ירוק ובר-קיימא יותר, מכלול שטח המסחר מואר באור שמש טבעי בזכות חזית זכוכית מונומנטלית הפונה למסלול. טרקלין VIP תוכנן עם קונספט עיצוב תא אורגני ואנגרדיסטי. החזית מאפשרת פרטיות בחדר מבלי לחסום את הנוף החיצוני.

שרשרת וסיכה

I Am Hydrogen

שרשרת וסיכה העיצוב נוצר בהשראת הפילוסופיה הניאו-פלאטונית של מקרוקוסמוס ומיקרוקוסמוס, כשהוא רואה את אותם דפוסים המופקים בכל רמות הקוסמוס. תוך התייחסות ליחס הזהב ורצף הניקוי, השרשרת כוללת עיצוב מתמטי המחקה את דפוסי הפילוטקסיס הנצפים בטבע, כפי שניתן לראות בחמניות, בחינניות ובצמחים אחרים. טורוס הזהב מייצג את היקום, עטוף במרקם של זמן-חלל. "אני מימן" מייצג במקביל מודל של "הקבוע העיצוב האוניברסאלי" ודגם של היקום עצמו.

בית מגורים

Trish House Yalding

בית מגורים עיצוב הבית התפתח בתגובה ישירה לאתר ולמיקומו. מבנה המבנה מורכב כדי לשקף את החורשה שמסביב ועמודי המגרפה המייצגים את הזוויות הלא סדירות של גזעי העצים והענפים. מרחבי זכוכית גדולים ממלאים את הפערים בין המבנה ומאפשרים לך להעריך את הנוף ואת התפאורה כאילו אתה מציצה בין גזעי העצים וענפיו. גלישת מזג האוויר המסורתית בשחור לבן בקנטיש מייצגת את העלווה העוטפת את הבניין ותוחמת את החללים שבתוכם.

אריזת חולצות

EcoPack

אריזת חולצות אריזת חולצה זו מבדילה את עצמה מהאריזה הקונבנציונאלית בכך שהיא אינה משתמשת בפלסטיק כלשהו. השימוש בזרם פסולת קיים ובתהליך הייצור, מוצר זה הוא לא רק פשוט לייצור, אלא הוא גם פשוט מאוד להיפטר ממנו, והחומר העיקרי מורכב עד לאפס. ניתן ללחוץ תחילה על המוצר, ואז להזדהות עם מיתוג חברות באמצעות חיתוך למות והדפסה כדי ליצור מוצר מבני ייחודי שגם נראה וגם מרגיש מאוד שונה ומעניין. אסתטיקה וממשק משתמש התקיימו בהערכה גבוהה כמו קיימות המוצר.

חנות רשמית, קמעונאית

Real Madrid Official Store

חנות רשמית, קמעונאית הקונספט העיצובי של החנות מבוסס על חוויה בסנטיאגו ברנבאו, המתמקדת בחוויית הקנייה ויצירת הרושם. זה מושג שבאותה עת מכבד את המועדון, משבח ומנציח אותו, קובע כי הישגים היו תוצאה של כישרון, מאמץ, מאבק, מסירות ונחישות. הפרויקט כולל עיצוב קונספט ויישום מסחרי, מיתוג, אריזה, קו גרפי ועיצוב ריהוט תעשייתי.

קונסולה

Qadem Hooks

קונסולה Qadem Hooks הוא יצירה אמנותית עם פונקצית קונסולה בהשראת הטבע. זה מורכב מווקים ישנים וצבועים שונים בצבע ירוק, ששימשו יחד עם הקאדם (גב אוכף של פרד עץ ישן) להובלת חיטה מכפר לכפר. הווים מחוברים ללוח ישן לחיטה ישן, כבסיס וסיים עם לוח זכוכית למעלה.