מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן צדדי

Chezca

שולחן צדדי Chezca הוא שולחן צדדי שעוזר לך לאסוף את כל הפריטים שבדרך כלל שוכבים בזמן העבודה. הוא מיועד לחללים קטנים, תופס מקום מינימלי וניתן למקם אותו בכל מקום ברחבי הבית. זה עובד כמרכז לכל החפצים הקטנים והגאדג'טים השומרים על כל דבר לעין ושימושי. יש לו משטח עליון לפריטים קטנים, משטח קדמי לשמירת מגזינים ומחשבים ניידים בעת טעינה, ומקום מוסתר אחורי לשמירה על הנתב WIFI ולארגן את הכבלים שלך. צ'זקה מציעה גם כמה שקעי חשמל הניתנים לשלוף באופן אינדיבידואלי או לתלות אותם באופן דיסקרטי בצד כאשר אינם בשימוש.

שם הפרוייקט : Chezca, שם המעצבים : Andrea Kac, שם הלקוח : KAC Taller de Diseño.

Chezca שולחן צדדי

עיצוב טוב זה זוכה בפרס העיצוב בתחרות עיצוב אריזות. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב של פרסי המעצבים עטורי הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות באריזה.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.