מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
צעצוע עץ

Cubecor

צעצוע עץ Cubecor הוא צעצוע פשוט אך מורכב המאתגר את כוח החשיבה והיצירתיות של הילדים ומכיר אותם עם צבעים ואבזור פשוט, משלים ופונקציונלי. על ידי הצמדת קוביות קטנות זו לזו, הסט יהיה שלם. חיבורים קלים שונים כולל מגנטים, סקוטש וסיכות משמשים בחלקים. מציאת קשרים וחיבורם זה לזה, משלים את הקובייה. גם מחזק את הבנתם התלת מימדית על ידי שכנוע הילד להשלים כרך פשוט ומוכר.

אהיל

Bellda

אהיל אהיל תלייה קל להתקנה שפשוט מתאים לכל נורה ללא צורך בכלי עבודה או מומחיות חשמלית. עיצוב המוצרים מאפשר למשתמש פשוט להדליק ולהוריד אותו מהנורה ללא מאמץ רב כדי ליצור מקור תאורה נעים ויזואלית בתקציב או אירוח זמני. מכיוון שהפונקציונליות של מוצר זה היא Embedder בצורתו, עלות הייצור דומה לזו של עציץ פלסטיק רגיל. אפשרות להתאמה אישית לטעמו של המשתמש באמצעות צביעה או הוספת אלמנטים דקורטיביים כלשהם יוצרת אופי ייחודי.

יאכטה

Atlantico

יאכטה אטלנטיקו באורך 77 מטר היא יאכטת תענוגות עם שטחי חוץ נרחבים וחללים פנימיים רחבים, המאפשרת לאורחים ליהנות מנוף הים ולהיות איתו בקשר. מטרת העיצוב הייתה ליצור יאכטה מודרנית עם אלגנטיות נצחית. דגש מיוחד היה על הפרופורציות כדי לשמור על פרופיל נמוך. ליאכטה שישה סיפונים עם שירותים ושירותים כמו מנחת מסוקים, מוסכים מכרזים עם סירת מנוע מהירה ומטוסי ים. שש בקתות סוויטות מארחות שנים עשר אורחים, ואילו לבעלים יש סיפון עם טרקלין חיצוני וג'קוזי. יש בריכה חיצונית ובריכה פנימית באורך 7 מטרים. ליאכטה הנעה היברידית.

צעצוע

Werkelkueche

צעצוע ה-Werkelkueche היא תחנת עבודה פתוחה לפעילות מגדרית המאפשרת לילדים לשקוע בעולמות משחק חופשיים. הוא משלב את המאפיינים הצורניים והאסתטיים של מטבחי ילדים וספסלי עבודה. לכן ה-Werkelkueche מציעים אפשרויות מגוונות לשחק. משטח העבודה של דיקט מעוקל יכול לשמש כיור, בית מלאכה או מדרון סקי. התאים הצדדיים יכולים לספק מקום אחסון ומסתור או לאפות לחמניות פריכות. בעזרת הכלים הצבעוניים והניתנים להחלפה, הילדים יכולים לממש את רעיונותיהם ולחקות את עולמם של המבוגרים בצורה שובבה.

פריטי תאורה

Collection Crypto

פריטי תאורה Crypto הוא קולקציית תאורה מודולרית שכן היא יכולה להתרחב אנכית וגם אופקית, בהתאם לאופן הפצה של אלמנטי הזכוכית הבודדים המרכיבים כל מבנה. הרעיון שהיווה השראה לעיצוב מקורו בטבע, המזכיר נטיפים קרח במיוחד. המוזרות של פריטי קריפטו עומדת בזכוכית המפוצצת התוססת שלהם המאפשרת לאור להתפשט לכיוונים רבים בצורה רכה מאוד. הייצור מתבצע באמצעות תהליך עבודת יד לחלוטין ומשתמש הקצה הוא זה שמחליט כיצד תורכב ההתקנה הסופית, בכל פעם בצורה אחרת.

מטבח

KITCHEN TRAIN

מטבח שימוש בסגנונות שונים של מכשירי מטבח יוצר סביבת בישול לא מסודרת בנוסף לטרדה חזותית. לשים את זה על קצה המזלג, ניסיתי להכין קבוצה מאוחדת של מטבח פופולריים אלה הנפוצים בכל הבתים. העיצוב הזה היה בהשראת יצירתיות בלבד. "צורה מאוחדת" ו"מראה נעים "הם שני המאפיינים שלה. יתר על כן, השוק יתקבל בברכה בגלל המראה החדשני שלו. זו תהיה הזדמנות עבור היצרן והלקוח שקונים 6 כלים באריזה אחת.