מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
פוסטר לתערוכה

Optics and Chromatics

פוסטר לתערוכה הכותרת אופטיקה וכרומטית מתייחסת לוויכוח בין גתה לניוטון על אופי הצבעים. הדיון הזה מיוצג על ידי ההתנגשות בין שתי הקומפוזיציות בצורת האותיות: האחת מחושבת, גיאומטרית, עם קווי מתאר חדים, והשנייה נשענת על המחזה האימפרסיוניסטי של צללים צבעוניים. בשנת 2014 עיצוב זה שימש ככיסוי לכיסויי האמן של סדרת פנטון פלוס.

טבעת

Gabo

טבעת טבעת גאבו נועדה לעודד אנשים לבחון מחדש את הצד השובב של החיים שאבד בדרך כלל עם בגרותם. המעצבת קיבלה השראה מהזיכרונות שצפתה בבנה משחק בקוביית הקסם הצבעונית שלו. המשתמש יכול לשחק עם הטבעת על ידי סיבוב של שני המודולים העצמאיים. בכך ניתן להתאים או לא להתאים קבוצות צבעי החן או מיקום המודולים. מלבד ההיבט השובב, המשתמש יכול לבחור לענוד טבעת אחרת כל יום.

בידור

Free Estonian

בידור ביצירות אמנות ייחודיות זו השתמשה אולגה ראג בעיתונים אסטוניים החל מהשנה בה הופקה המכונית במקור בשנת 1973. העיתונים הצהובים בספרייה הלאומית צולמו, ניקו, עברו התאמה וערכו לשימוש בפרויקט. התוצאה הסופית הודפסה על חומר מיוחד המשמש למכוניות, שנמשך 12 שנים, ונדרש 24 שעות ליישום. אסטונית חופשית היא מכונית שמושכת תשומת לב, מסביב אנשים עם אנרגיה חיובית ורגשות ילדותיים נוסטלגיים. זה מזמין סקרנות ומעורבות מצד כולם.

מתחם רכיבה

Emerald

מתחם רכיבה דימוי פרויקטים אדריכליים ומרחבים הוליסטיים מאחד את כל ששת הבניינים חושף זהות פונקציונאלית של כל אחד מהם. חזיתות מורחבות של זירות ואורוות המופנות לליבה מורכבת מנהלית. בניין בעל 6 צדדים כגריסט קריסטל מונח במסגרת עץ כמו בשרשרת. משולשי קיר מעוטרים בפיזור זכוכית כפרטי אמרלד. בנייה לבנה מעוקלת מדגישה את הכניסה הראשית. רשת חזיתות היא גם חלק מהמרחב הפנימי, שבו הסביבה נתפסת דרך רשת שקופה. חללי הפנים ממשיכים בנושא של מבני עץ, תוך שימוש בקנה מידה של אלמנטים בקנה מידה אנושי פרופורציונלי יותר.

תזמורת רמקולים

Sestetto

תזמורת רמקולים הרכב תזמורת של רמקולים המנגנים יחד כמו מוזיקאים אמיתיים. ססטטו היא מערכת שמע רב ערוצית לנגינת רצועות כלי נגינה בודדות ברמקולים נפרדים של טכנולוגיות וחומרים שונים המוקדשים למארז הצליל הספציפי, בין בטון טהור, קולני עץ מהדהדים וקרנות קרמיקה. ערבוב המסלולים והחלקים חוזר להיות במקום ההאזנה, כמו בקונצרט אמיתי. ססטטו היא התזמורת הקאמרית של המוסיקה המוקלטת. ססטטו מיוצר באופן ישיר על ידי מעצביו סטפנו איוון סקרסיה ופרנצ'סקו שיאם זונקה.

בית קפה

Perception

בית קפה בית הקפה העץ החם הקטן הזה ממוקם בפינת הצומת בתוך שכונה שקטה. אזור ההכנה הפתוח המרוכז גורם לחוויה נקייה ורחבה של ביצועי הבריסטה למבקרים בכל מקום בו מושב הבר או מושב השולחן בבית קפה. חפץ התקרה הנקרא "עץ הצללה" מתחיל מאחור של אזור ההכנה, והוא מכסה את אזור הלקוחות כדי להפוך את כל האווירה של בית הקפה הזה. זה נותן אפקט מרחבי יוצא דופן למבקרים וגם הופך למדיום עבור אנשים שרוצים ללכת לאיבוד מחשבה עם קפה בטעמים.