מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
תזמורת רמקולים

Sestetto

תזמורת רמקולים הרכב תזמורת של רמקולים המנגנים יחד כמו מוזיקאים אמיתיים. ססטטו היא מערכת שמע רב ערוצית לנגינת רצועות כלי נגינה בודדות ברמקולים נפרדים של טכנולוגיות וחומרים שונים המוקדשים למארז הצליל הספציפי, בין בטון טהור, קולני עץ מהדהדים וקרנות קרמיקה. ערבוב המסלולים והחלקים חוזר להיות במקום ההאזנה, כמו בקונצרט אמיתי. ססטטו היא התזמורת הקאמרית של המוסיקה המוקלטת. ססטטו מיוצר באופן ישיר על ידי מעצביו סטפנו איוון סקרסיה ופרנצ'סקו שיאם זונקה.

בית קפה

Perception

בית קפה בית הקפה העץ החם הקטן הזה ממוקם בפינת הצומת בתוך שכונה שקטה. אזור ההכנה הפתוח המרוכז גורם לחוויה נקייה ורחבה של ביצועי הבריסטה למבקרים בכל מקום בו מושב הבר או מושב השולחן בבית קפה. חפץ התקרה הנקרא "עץ הצללה" מתחיל מאחור של אזור ההכנה, והוא מכסה את אזור הלקוחות כדי להפוך את כל האווירה של בית הקפה הזה. זה נותן אפקט מרחבי יוצא דופן למבקרים וגם הופך למדיום עבור אנשים שרוצים ללכת לאיבוד מחשבה עם קפה בטעמים.

כסא גן חיצוני ציבורי

Para

כסא גן חיצוני ציבורי Para הוא סט של כסאות חיצוניים ציבוריים שנועדו לספק גמישות מאופקת במסגרות בחוץ. סט כיסאות בעל צורה סימטרית ייחודית וחורג לחלוטין מהאיזון הוויזואלי הטמון בעיצוב הכיסאות הקונבנציונאלי, בהשראת צורת נדנדה פשוטה, סט הכיסאות החיצוני נועז, מודרני ומקדם בברכה. שניהם עם תחתית משוקללת כבדה, פארא A תומכת בסיבוב 360 סביב הבסיס שלה, ופארה B תומכת בהתהפכות דו כיוונית.

שולחן

Grid

שולחן ה- Grid הוא שולחן שתוכנן ממערכת רשת אשר עוצבה בהשראת האדריכלות הסינית המסורתית, כאשר נעשה שימוש בסוג של מבנה עץ המכונה Dougong (Dou Gong) בחלקים שונים של הבניין. על ידי שימוש במבנה עץ משולב מסורתי, הרכבת השולחן היא גם תהליך למידה על המבנה והתנסות בהיסטוריה. המבנה התומך (Dou Gong) עשוי מחלקים מודולריים הניתנים לפירוק נזקק לאחסון.

סדרת רהיטים

Sama

סדרת רהיטים סאמה היא סדרת רהיטים אותנטית המספקת פונקציונליות, חוויה רגשית וייחודיות באמצעות צורותיה המינימליות, המעשיות והאפקט החזותי החזק. ההשראה התרבותית השואבת משירת התלבושות המסתחררות הנלבשות בטקסי סאמה מתפרשת מחדש בעיצובה באמצעות משחק של גאומטריה חרוטית וטכניקות כיפוף מתכת. היציבה הפיסולית של הסדרה משולבת בפשטות בחומרים, בצורות ובטכניקות ייצור, כדי להציע פונקציונלי & amp; יתרונות אסתטיים. התוצאה היא סדרת רהיטים מודרנית המספקת מגע ייחודי לחללי המגורים.

טבעת

Dancing Pearls

טבעת הפנינים הרוקדות בין גלי הים השואגים, זו תוצאה של השראה מהאוקיאנוס ומהפנינים והיא טבעת מודל תלת ממדי. טבעת זו מעוצבת בשילוב של פניני זהב וצבעוניות עם מבנה מיוחד למימוש תנועת הפנינים בין גלי האוקיאנוס השואגים. קוטר הצינור נבחר בגודל טוב מה שהופך את העיצוב לחזק מספיק כדי להפוך את הדגם לייצור.