מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן

la SINFONIA de los ARBOLES

שולחן השולחן la SINFONIA de los ARBOLES הוא חיפוש אחר שירה בעיצוב... יער כפי שהוא נראה מהאדמה הוא כמו עמודים המתפוגגים אל השמיים. איננו יכולים לראות אותם מלמעלה; היער ממעוף הציפור דומה לשטיח חלק. אנכיות הופכת לאופקית ועדיין נשארת מאוחדת בדואליות שלה. כמו כן, השולחן la SINFONIA de los ARBOLES, מביא לתודעה את ענפי העצים המהווים בסיס יציב לדלפק עדין המאתגר את כוח הכבידה. רק פה ושם מרצדות קרני השמש בין ענפי העצים.

בית מרקחת

Izhiman Premier

בית מרקחת עיצוב החנות החדש של Izhiman Premier התפתח סביב יצירת חוויה אופנתית ומודרנית. המעצב השתמש בתמהיל שונה של חומרים ופרטים כדי לשרת כל פינה של הפריטים המוצגים. כל אזור תצוגה טופל בנפרד על ידי לימוד תכונות החומרים והמוצרים המוצגים. יצירת זיווג של חומרים המתערבבים בין שיש כלכותה, עץ אגוז, עץ אלון וזכוכית או אקריליק. כתוצאה מכך, החוויה התבססה על כל פונקציה והעדפות הלקוח עם עיצוב מודרני ואלגנטי התואם לפריטים המוצגים.

הערכת אמנות

The Kala Foundation

הערכת אמנות כבר זמן רב קיים שוק עולמי לציורים הודיים, אך העניין באמנות הודית פיגר בארה"ב. כדי להביא למודעות לגבי סגנונות שונים של ציורים עממיים הודיים, קרן Kala הוקמה כפלטפורמה חדשה כדי להציג את הציורים ולהפוך אותם לנגישים יותר לשוק בינלאומי. הקרן מורכבת מאתר אינטרנט, אפליקציה לנייד, תערוכה עם ספרי עריכה ומוצרים שעוזרים לגשר על הפער ולחבר את הציורים הללו לקהל גדול יותר.

תאורה

Mondrian

תאורה מנורת ההשעיה מונדריאן מגיעה לרגשות דרך צבעים, נפחים וצורות. השם מוביל להשראתו, הצייר מונדריאן. זוהי מנורת תלויה בעלת צורה מלבנית בציר אופקי הבנויה על ידי מספר שכבות של אקריליק צבעוני. למנורה יש ארבע תצוגות שונות המנצלות את האינטראקציה וההרמוניה שנוצרו על ידי ששת הצבעים המשמשים לקומפוזיציה זו, כאשר הצורה נקטעת על ידי קו לבן ושכבה צהובה. מונדריאן פולט אור הן כלפי מעלה והן כלפי מטה ויוצר תאורה מפוזרת, לא פולשנית, מותאמת על ידי שלט אלחוטי ניתן לעמעום.

אגרטל

Canyon

אגרטל אגרטל הפרחים בעבודת יד הופק על ידי 400 חתיכות של חיתוך מתכת בלייזר מדויק בעוביים שונים, ערימה שכבה אחר שכבה, וריתוך חלק אחר חלק, המדגים פסל אמנותי של אגרטל פרחים, המוצג בדוגמה מפורטת של הקניון. שכבות של מתכת ערימה מציגות את המרקם של קטע הקניון, גם מגדילות את התרחישים עם סביבה שונה, ויוצרות השפעות מרקם טבעי המשתנות באופן לא סדיר.

כיסא

Stool Glavy Roda

כיסא שרפרף Glavy Roda מגלם את התכונות הטמונות לראש המשפחה: יושרה, ארגון ומשמעת עצמית. צורות ישרות, עיגול ומלבן בשילוב אלמנטים קישוטים תומכים בחיבור של העבר וההווה, מה שהופך את הכיסא לאובייקט נצחי. הכסא עשוי עץ בשימוש בציפויים ידידותיים לסביבה וניתן לצבוע אותו בכל צבע רצוי. שרפרף Glavy Roda יתאים באופן טבעי לכל פנים של משרד, מלון או בית פרטי.