מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
המסעדה והבר היפני

Dongshang

המסעדה והבר היפני דונגשנג היא מסעדה וברים יפניים השוכנים בבייג'ינג, מורכבים מבמבוק בצורות וגדלים שונים. חזון הפרויקט היה ליצור סביבת אוכל ייחודית על ידי שזירת האסתטיקה היפנית עם אלמנטים של תרבות סינית. החומר המסורתי עם חיבורים חזקים לאומנות ומלאכה של שתי המדינות מכסה את הקירות והתקרות ליצירת אווירה אינטימית. החומר הטבעי והבר-קיימא מסמל את הפילוסופיה האנטי-עירונית בסיפור הקלאסי הסיני, שבעת חכמי חורשת הבמבוק, והפנים מעורר את תחושת האוכל בתוך חורשת במבוק.

כורסה

Osker

כורסה אוסקר מייד מזמין אותך לשבת ולהירגע. כורסה זו בעלת עיצוב בולט ומעוקל מאוד המספקת מאפיינים ייחודיים כמו נגרות עץ מעוצבות בצורה מושלמת, משענות יד מעור וכרית. הפרטים הרבים והשימוש בחומרים איכותיים: עור ועץ מלא מבטיחים עיצוב עכשווי ונצחי.

הבית

Zen Mood

הבית Zen Mood הוא פרויקט רעיוני שבמרכזו 3 נהגים מרכזיים: מינימליזם, יכולת הסתגלות ואסתטיקה. מחברים קטעים נפרדים ויוצרים מגוון צורות ושימושים: ניתן לייצר בתים, משרדים או אולמות תצוגה תוך שימוש בשני פורמטים. כל מודול תוכנן בגודל 3.20 על 6.00 מ 'המסודר ב 19 מ"ר בתוך קומות 01 או 02. ההובלה מתבצעת בעיקר על ידי משאיות, גם היא ניתנת למסירה והתקנה ביום אחד בלבד. זהו עיצוב ייחודי ועכשווי היוצר חללים פשוטים, מלאי חיים ויצירתיים המתאפשרים בשיטה קונסטרוקטיבית נקייה ומתועשת.

מערכת

Airport Bremen

מערכת עיצוב מודרני בניגוד גבוה ומידע ברור שהיררכי מבדיל את המערכת החדשה. מערכת האוריינטציה פועלת במהירות ותתרום תרומה חיובית לאיכות השירות המציעה שדה התעופה. האמצעים החשובים ביותר לצד שימוש בגופן חדש, אלמנט חץ ייחודי, הצגת צבעים שונים עם ניגודיות גבוהה. זה היה במיוחד בהיבטים פונקציונליים ופסיכולוגיים, כמו נראות טובה, קריאות ורישום מידע ללא מחסום. משתמשים במארזי אלומיניום חדשים עם תאורת LED עכשווית ומיטבית. נוספו מגדלי שילוט.

ריהוט אגן

Eva

ריהוט אגן ההשראה של המעצב הגיעה מהעיצוב המינימלי ועל השימוש בו כתכונה שקטה אך מרעננת בחלל האמבטיה. זה עלה ממחקר של צורות אדריכליות ונפח גיאומטרי פשוט. אגן יכול להיות פוטנציאל אלמנט המגדיר חללים שונים סביב ובו זמנית נקודת מרכז לחלל. זה מאוד קל לשימוש, גם נקי ועמיד. ישנן מספר וריאציות כולל עצמאית, ספסל ישיבה וקיר, כמו גם כיור יחיד או כפול. הווריאציות על הצבע (צבעי RAL) יעזרו לשילוב העיצוב בחלל.

מושג אריזה

Faberlic Supplements

מושג אריזה בעולם המודרני אנשים נחשפים כל הזמן להשפעות האגרסיביות של גורמים שליליים חיצוניים. אקולוגיה גרועה, קצב החיים העמוס במגלופולינים או מתחים מביאים לעומסים מוגברים על הגוף. כדי לנרמל ולשפר את המצב התפקודי של הגוף, משתמשים בתוספי מזון. המטפורה העיקרית של פרויקט זה הפכה לתרשים לשיפור רווחתו של אדם עם תוספי מזון. כמו כן, האלמנט הגרפי הראשי חוזר על צורת האות F - האות הראשונה בשם המותג.