מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
חנות קמעונאית

Atelier Intimo Flagship

חנות קמעונאית העולם שלנו נפגע מווירוס חסר תקדים בשנת 2020. ספינת הדגל הראשונה של Atelier Intimo שעוצבה על ידי O and O Studio שואבת השראה מהרעיון של Rebirth of the Charched Earth, מה שמרמז על שילוב כוח הריפוי של הטבע שנותן לאנושות תקווה חדשה. בעוד שחלל דרמטי נוצר המאפשר למבקרים לבלות רגעים בדמיונות ובפנטזיות בזמן ובמרחב שכאלה, נוצרת גם סדרה של מיצבים אמנותיים כדי להדגים במלואם את המאפיינים האמיתיים של המותג. ספינת הדגל אינה שטח קמעונאי רגיל, היא שלב ההופעה של Atelier Intimo.

קופסת נעלי ספורט

BSTN Raffle

קופסת נעלי ספורט המשימה הייתה לעצב ולייצר דמות אקשן לנעל נייקי. מכיוון שהנעל הזו משלבת עיצוב עור נחש לבן עם אלמנטים ירוקים עזים, היה ברור שדמות האקשן תהיה מעוותת. מעצבים שרטטו ויעלו את הדמות בזמן קצר מאוד כדמות אקשן בסגנון גיבורי הפעולה הידועים. אחר כך עיצבו קומיקס קטן עם סיפור והפיקו את הדמות הזו בהדפסת תלת מימד באריזה איכותית.

תמיכת מסעות פרסום ומכירות

Target

תמיכת מסעות פרסום ומכירות בשנת 2020 משיקה Brainartist קמפיין חוצה מדיה עבור הלקוח Steitz Secura לרכישת לקוחות חדשים: עם מסר אינדיבידואלי ביותר כקמפיין פוסטרים ממוקד קרוב ככל האפשר לשערי לקוחות פוטנציאליים ודיוור פרטני עם הנעל התואמת מבית האוסף הנוכחי. הנמען מקבל את המקביל התואם כאשר הוא או היא קובעים פגישה עם כוח המכירות. מטרת הקמפיין הייתה להעלות את Steitz Secura ואת חברת "ההתאמה" כזוג מושלם. Brainartist פיתח את הקמפיין המוצלח מאוד.

טוסטוס

Cerberus

טוסטוס התקדמות משמעותית בתכנון המנוע רצויה עבור כלי רכב עתידיים. עם זאת, שתי בעיות נמשכות: בעירה יעילה וידידותיות למשתמש. זה כולל שיקולים של רטט, טיפול ברכב, זמינות דלק, מהירות בוכנה ממוצעת, סיבולת, שימון מנוע, מומנט גל ארכובה ופשטות ואמינות המערכת. גילוי נאות זה מתאר מנוע 4 פעימות חדשני המספק בו זמנית אמינות, יעילות ופליטות נמוכות בעיצוב יחיד.

צעצוע עץ

Cubecor

צעצוע עץ Cubecor הוא צעצוע פשוט אך מורכב המאתגר את כוח החשיבה והיצירתיות של הילדים ומכיר אותם עם צבעים ואבזור פשוט, משלים ופונקציונלי. על ידי הצמדת קוביות קטנות זו לזו, הסט יהיה שלם. חיבורים קלים שונים כולל מגנטים, סקוטש וסיכות משמשים בחלקים. מציאת קשרים וחיבורם זה לזה, משלים את הקובייה. גם מחזק את הבנתם התלת מימדית על ידי שכנוע הילד להשלים כרך פשוט ומוכר.

אהיל

Bellda

אהיל אהיל תלייה קל להתקנה שפשוט מתאים לכל נורה ללא צורך בכלי עבודה או מומחיות חשמלית. עיצוב המוצרים מאפשר למשתמש פשוט להדליק ולהוריד אותו מהנורה ללא מאמץ רב כדי ליצור מקור תאורה נעים ויזואלית בתקציב או אירוח זמני. מכיוון שהפונקציונליות של מוצר זה היא Embedder בצורתו, עלות הייצור דומה לזו של עציץ פלסטיק רגיל. אפשרות להתאמה אישית לטעמו של המשתמש באמצעות צביעה או הוספת אלמנטים דקורטיביים כלשהם יוצרת אופי ייחודי.