מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
צילום אמנותי

Talking Peppers

צילום אמנותי נראה שצילומי Nus Nous מייצגים גופים אנושיים או חלקים מהם, במציאות המתבונן הוא זה שרוצה לראות אותם. כאשר אנו מתבוננים במשהו, אפילו במצב, אנו מתבוננים בו רגשית ומסיבה זו, לעתים קרובות אנו נותנים לעצמנו להונות. בתמונות Nus Nous ניכר כיצד מרכיב האמביוולנטיות הופך לעיבוד עדין של התודעה שמרחיק אותנו מהמציאות כדי להוביל אותנו למבוך דמיוני המורכב מהצעות.

מים מינרלים בבקבוקי זכוכית

Cedea

מים מינרלים בבקבוקי זכוכית עיצוב המים Cedea בהשראת הדולומיטים הלאדין והאגדות על תופעת האור הטבעי אנרוסאדירה. נגרם על ידי המינרל הייחודי שלהם, הדולומיטים מוארים בגוון אדמדם בוער בזריחה ובשקיעה, ומשווים לנוף אווירה קסומה. על ידי "דמיון לגן הקסם האגדי של שושנים", אריזת Cedea שואפת ללכוד את הרגע הזה ממש. התוצאה היא בקבוק זכוכית שגורם למים לבוהק ולהתלקח לאפקט מפתיע. צבעי הבקבוק נועדו להידמות לזוהר המיוחד של הדולומיטים שטופים באדום הוורד של המינרל ובכחול השמים.

חנות הדגל לתה

Toronto

חנות הדגל לתה הקניון העמוס ביותר בקנדה מציג עיצוב חדש של חנות תה פירות מבית Studio Yimu. פרויקט חנות הדגל היה אידיאלי למטרות מיתוג להפוך לנקודה החמה החדשה בקניון. בהשראת הנוף הקנדי, הצללית היפה של ההר הכחול של קנדה מוטבעת על רקע הקיר ברחבי החנות. כדי להביא את הקונספט למציאות, סטודיו Yimu יצר בעבודת יד פסל טחינה בגודל 275 ס"מ על 180 ס"מ על 150 ס"מ המאפשר אינטראקציה מלאה עם כל לקוח.

אריזות קוסמטיקה בטבע

Olive Tree Luxury

אריזות קוסמטיקה בטבע עיצוב האריזה החדש של מותג הקוסמטיקה הטבעית היוקרתית הגרמני מספר את סיפורו של אמנותית, כמו יומן, רוחץ אותו בצבעים חמים. לכאורה כאוטי במבט ראשון, במבט מעמיק האריזה משדרת אחדות חזקה, מסר. הודות לקונספט העיצוב החדש כל המוצרים משדרים טבעיות, סגנון, ידע ריפוי עתיק ומעשיות מודרנית.

ביתן

Big Aplysia

ביתן בתהליך הפיתוח העירוני, אין מנוס מכך שתצוץ אותה סביבה בנויה. מבנים מסורתיים יכולים גם להיראות אפרוחים ומרוחקים. הופעתה של אדריכלות נוף בעלת צורה מיוחדת מרככת את מערכת היחסים בין האנשים במרחב האדריכלי, הופכת למקום לביקור באתרים ומפעילה את החיוניות.

מטבח

KITCHEN TRAIN

מטבח שימוש בסגנונות שונים של מכשירי מטבח יוצר סביבת בישול לא מסודרת בנוסף לטרדה חזותית. לשים את זה על קצה המזלג, ניסיתי להכין קבוצה מאוחדת של מטבח פופולריים אלה הנפוצים בכל הבתים. העיצוב הזה היה בהשראת יצירתיות בלבד. "צורה מאוחדת" ו"מראה נעים "הם שני המאפיינים שלה. יתר על כן, השוק יתקבל בברכה בגלל המראה החדשני שלו. זו תהיה הזדמנות עבור היצרן והלקוח שקונים 6 כלים באריזה אחת.