מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ספר

The Big Book of Bullshit

ספר הוצאת הספר הגדול של הבולשיט היא חקירה גרפית של אמת, אמון ושקרים ומחולקת ל-3 פרקים חזותיים זה לזה. האמת: חיבור מאויר על פסיכולוגיית ההונאה. האמון: חקירה ויזואלית על המושג אמון והשקרים: גלריה מאוירת של שטויות, שכולן נגזרות מהודאות אנונימיות של הונאה. הפריסה הוויזואלית של הספר שואבת השראה מ"קאנון ואן דה גראף" של יאן צ'יצ'ולד, המשמש בעיצוב ספרים כדי לחלק עמוד בפרופורציות נעימות.

צעצוע

Werkelkueche

צעצוע ה-Werkelkueche היא תחנת עבודה פתוחה לפעילות מגדרית המאפשרת לילדים לשקוע בעולמות משחק חופשיים. הוא משלב את המאפיינים הצורניים והאסתטיים של מטבחי ילדים וספסלי עבודה. לכן ה-Werkelkueche מציעים אפשרויות מגוונות לשחק. משטח העבודה של דיקט מעוקל יכול לשמש כיור, בית מלאכה או מדרון סקי. התאים הצדדיים יכולים לספק מקום אחסון ומסתור או לאפות לחמניות פריכות. בעזרת הכלים הצבעוניים והניתנים להחלפה, הילדים יכולים לממש את רעיונותיהם ולחקות את עולמם של המבוגרים בצורה שובבה.

פריטי תאורה

Collection Crypto

פריטי תאורה Crypto הוא קולקציית תאורה מודולרית שכן היא יכולה להתרחב אנכית וגם אופקית, בהתאם לאופן הפצה של אלמנטי הזכוכית הבודדים המרכיבים כל מבנה. הרעיון שהיווה השראה לעיצוב מקורו בטבע, המזכיר נטיפים קרח במיוחד. המוזרות של פריטי קריפטו עומדת בזכוכית המפוצצת התוססת שלהם המאפשרת לאור להתפשט לכיוונים רבים בצורה רכה מאוד. הייצור מתבצע באמצעות תהליך עבודת יד לחלוטין ומשתמש הקצה הוא זה שמחליט כיצד תורכב ההתקנה הסופית, בכל פעם בצורה אחרת.

צילום אמנותי

Talking Peppers

צילום אמנותי נראה שצילומי Nus Nous מייצגים גופים אנושיים או חלקים מהם, במציאות המתבונן הוא זה שרוצה לראות אותם. כאשר אנו מתבוננים במשהו, אפילו במצב, אנו מתבוננים בו רגשית ומסיבה זו, לעתים קרובות אנו נותנים לעצמנו להונות. בתמונות Nus Nous ניכר כיצד מרכיב האמביוולנטיות הופך לעיבוד עדין של התודעה שמרחיק אותנו מהמציאות כדי להוביל אותנו למבוך דמיוני המורכב מהצעות.

מים מינרלים בבקבוקי זכוכית

Cedea

מים מינרלים בבקבוקי זכוכית עיצוב המים Cedea בהשראת הדולומיטים הלאדין והאגדות על תופעת האור הטבעי אנרוסאדירה. נגרם על ידי המינרל הייחודי שלהם, הדולומיטים מוארים בגוון אדמדם בוער בזריחה ובשקיעה, ומשווים לנוף אווירה קסומה. על ידי "דמיון לגן הקסם האגדי של שושנים", אריזת Cedea שואפת ללכוד את הרגע הזה ממש. התוצאה היא בקבוק זכוכית שגורם למים לבוהק ולהתלקח לאפקט מפתיע. צבעי הבקבוק נועדו להידמות לזוהר המיוחד של הדולומיטים שטופים באדום הוורד של המינרל ובכחול השמים.

חנות הדגל לתה

Toronto

חנות הדגל לתה הקניון העמוס ביותר בקנדה מציג עיצוב חדש של חנות תה פירות מבית Studio Yimu. פרויקט חנות הדגל היה אידיאלי למטרות מיתוג להפוך לנקודה החמה החדשה בקניון. בהשראת הנוף הקנדי, הצללית היפה של ההר הכחול של קנדה מוטבעת על רקע הקיר ברחבי החנות. כדי להביא את הקונספט למציאות, סטודיו Yimu יצר בעבודת יד פסל טחינה בגודל 275 ס"מ על 180 ס"מ על 150 ס"מ המאפשר אינטראקציה מלאה עם כל לקוח.