מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
כסא

Tulpi-seat

כסא Tulpi-design הוא סטודיו לעיצוב הולנדי עם כשרון לעיצוב מוזר, מקורי ושובב לסביבות פנים וחוץ, עם דגש עיקרי בעיצוב ציבורי. מרקו מנדרס השיג הכרה בינלאומית עם מושב טולפי. מושב הטולפי המושך את העין, יוסיף צבע לכל סביבה. זהו שילוב אידיאלי של עיצוב, ארגונומיה וקיימות עם גורם מהנה ענק! מושב הטולפי מתקפל אוטומטית כאשר דיירו קם, ומבטיח מושב נקי ויבש למשתמש הבא! עם סיבוב 360 מעלות, מושב הטולפי מאפשר לך לבחור את הנוף שלך!

תאורה עירונית

Herno

תאורה עירונית האתגר של פרויקט זה הוא לעצב תאורה עירונית בהתאמה לסביבת טהרן ופונה לאזרחים. אור זה היה בהשראת מגדל עזדי: הסמל העיקרי של טהראן. מוצר זה תוכנן להאיר את הסביבה והאנשים עם פליטת אור חמה, וליצור אווירה ידידותית עם צבעים שונים.

רמקולים אלחוטיים

FiPo

רמקולים אלחוטיים FiPo (צורה מקוצרת של "כוח אש") בעיצובו המושך את העין מתייחס לחדירה עמוקה של צליל לתאי עצם כהשראה העיצובית. המטרה היא לייצר עוצמה גבוהה וצליל איכותי לעצמות הגוף ולתאים ממנו. זה מאפשר למשתמש לחבר את הרמקול לטלפון נייד, מחשב נייד, טאבלטים ומכשירים אחרים באמצעות Bluetooth. זווית המיקום של הרמקול תוכננה בהתייחס לתקנים ארגונומיים. יתר על כן, הרמקול מסוגל להפריד מבסיס הזכוכית שלו, המאפשר למשתמש להטעין אותו.

תאורת אופניים

Safira Griplight

תאורת אופניים SAFIRA נכתב בהשראת הכוונה לפתור אביזרים מבולגנים על הכידון לרוכבי אופניים מודרניים. על ידי שילוב המנורה הקדמית ומחוון הכיוון בעיצוב האחיזה משיגים בצורה מבריקה את היעד. כמו כן ניצול שטח הכידון החלול כתא סוללה ממקסם את קיבולת החשמל. בשל השילוב בין האחיזה, תאורת האופניים, מחוון הכיוון ותא הסוללה של הכידון, SAFIRA הופכת למערכת תאורת האופניים הקומפקטית והרלוונטית ביותר.

תאורת אופניים

Astra Stylish Bike Lamp

תאורת אופניים אסטרה היא מנורת אופניים מסוגננת אחת עם גוף משולב אלומיניום מעוצב ומהפכני. האסטרה משלבים בצורה מושלמת את המוט הקשיח והגוף הקל בתוצאה נקייה ומסוגננת. זרוע האלומיניום הצדדית היחידה לא רק עמידה, אלא גם מאפשרת לאסטרה לצוף על אמצע הכידון המספק את טווח הקורה הרחב ביותר. לאסטרה קו חתוך מושלם, הקורה לא תגרום לסנוור לאנשים בצד השני של הכביש. האסטרה מעניקה לאופניים זוג עיניים נוצצות מאירות את הכביש.

עגלת גבינה מקוררת

Keza

עגלת גבינה מקוררת פטריק סראן יצר את עגלת הגבינה קזה בשנת 2008. בעיקר ככלי, עגלה זו חייבת גם לעורר את סקרנותם של הסועדים. זה מושג באמצעות מבנה עץ מסוגנן לכה המורכב על גלגלים תעשייתיים. עם פתיחת התריס ופריסת מדפיו הפנימיים, העגלה חושפת שולחן מצגות גדול של גבינות בוגרות. באמצעות אבזרי שלב זה המלצר יכול לאמץ שפת גוף מתאימה.