מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מנורת ההשעיה

Spin

מנורת ההשעיה ספין, שתוכנן על ידי רובן סלדנה, הוא מנורת לד תלויה לתאורת מבטא. הביטוי המינימליסטי של הקווים החיוניים שלו, הגיאומטריה המעוגלת וצורתו, מעניקים לספין את העיצוב היפה וההרמוני שלה. גופו, המיוצר כולו מאלומיניום, מקנה קלילות ועקביות, תוך שהוא פועל כמו מפזר חום. בסיס התקרה המורכב שלה ועם הטנסור הדקיק במיוחד משרה תחושה של צף אווירי. זמין בשחור לבן, ספין הוא התאמת התאורה המושלמת להצבת סורגים, דלפקים, חלונות ראווה ...

מנורת הפנס

Sky

מנורת הפנס התאמה קלה שנראית צפה. דיסק דק וקל הותקן כמה סנטימטרים מתחת לתקרה. זה הקונספט העיצובי שהשיגה סקיי. סקיי יוצר אפקט חזותי הגורם למראה המואר להיות מושעה בגובה 5 ס"מ מהתקרה, ומעניק אור זה מתאים לסגנון אישי ושונה. בשל הביצועים הגבוהים שלו, סקיי מתאים לאור מהתקרות הגבוהות. עם זאת, העיצוב הנקי והטהור שלו מאפשר להחשיב אותו כאופציה נהדרת להדלקת כל סוג של עיצובי פנים המבקשים להעביר מגע מינימלי. סוף סוף, עיצוב וביצוע, יחד.

זרקור

Thor

זרקור תור הוא זרקור לד, שתוכנן על ידי רובן סלדנה, עם שטף גבוה מאוד (עד 4.700Lm), צריכה של 27 וואט עד 38 וואט בלבד (תלוי בדגם), ועיצוב עם ניהול תרמי אופטימלי המשתמש רק בפיזור פסיבי. זה גורם לתור להתבלט כמוצר ייחודי בשוק. במסגרת המחלקה שלו, לתור יש מידות קומפקטיות שכן הנהג משולב בזרוע האור. היציבות של מרכז המסה שלה מאפשרת לנו להתקין כמה שיותר תור שאנחנו רוצים בלי לגרום להטיית המסילה. Thor הוא זרקור LED אידיאלי לסביבות עם צרכים חזקים של שטף זוהר.

קערת זיתים

Oli

קערת זיתים OLI, אובייקט מינימליסטי חזותית, הוגש בהתבסס על תפקודו, הרעיון להסתיר את הבורות הנובעים מצורך ספציפי. זה בא בעקבות תצפיות על מצבים שונים, כיעור הבורות והצורך להעצים את יופיו של הזית. כאריזה למטרות כפולות, נוצר אולי כך שברגע שייפתח הוא ידגיש את גורם ההפתעה. המעצב קיבל השראה מצורת הזית ופשטותו. הבחירה בפורצלן קשורה לערך החומר עצמו ושימושיותו.

שולחן כתיבה רב תפקודי

Portable Lap Desk Installation No.1

שולחן כתיבה רב תפקודי התקנת שולחן כתיבה ניידת מס '1 זו מיועדת לספק למשתמשים חלל עבודה גמיש, רב תכליתי, ממוקד ומסודר. השולחן מורכב מפתרון הרכבה לקיר במיוחד לחיסכון במקום, וניתן לאחסן אותו שטוח על הקיר. השולחן מתוצרת הבמבוק נשלף מתושבת הקיר המאפשרת למשתמש להשתמש בו כשולחן ברכיים במקומות שונים בבית. השולחן מורכב בנוסף חריץ בחלקו העליון, אשר יכול לשמש כמעמד טלפון או טאבלט כדי לשפר את חווית המשתמש של המוצר.

כוסות מים ונשמה

Primeval Expressions

כוסות מים ונשמה משקפי קריסטל בצורת ביצה עם חתך משופע. טיפה פשוטה של נוזל זגוגי, עדשה טבעית, נלכדת בכוסות קריסטל מלאות חיים המתנדנדות בשמחה על העגלגלות שלהן, תוך שמירה על יציבותן באמצעות סידור חומרים מתחשב. הנדנדה שלהם יוצרת אווירה רגועה וכיפית. משקפיים מתאימים באופן דיסקרטי לכף היד כשהם מוחזקים. בסימביוזה עם תחתיות מעוצבות ורכות בעבודת יד מ אגוז או קסיליט - עץ עתיק. משלימים מגשי אגוז בצורת אליפסה לשלוש או עשר כוסות ומגש אוכל אצבע. המגשים ניתנים לסיבוב בגלל צורתם האליפטית החלקה.