מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ברז חיישן

miscea KITCHEN

ברז חיישן מערכת KITCHEN miscea היא ברז המטבח המחלק הראשון המנותק באמת ללא מגע. תוך שילוב שני מכשירים וברז למערכת אחת ייחודית וקלה לשימוש, זה מבטל את הצורך במפיצים נפרדים סביב פינת העבודה במטבח. הברז נטול מגע לחלוטין להפעלה לטובת יתרונות היגיינת ידיים מקסימאלית ומפחית את התפשטות החיידקים המזיקים. ניתן להשתמש במגוון סבונים, חומרי ניקוי וחיטוי איכותיים ויעילים עם המערכת. הוא כולל את טכנולוגיית החיישנים המהירה והאמינה ביותר הקיימת בשוק לביצועים מדויקים.

ברז חיישן

miscea LIGHT

ברז חיישן טווח ה- LIGHT השונה של הברזים המופעלים על ידי חיישנים כולל מתקן סבון משולב שהונדס ישירות בברז לנוחות ויתרונות היגיינת יד מקסימאלית. באמצעות טכנולוגיית חיישנים מהירה ואמינה, היא מפזרת סבון ומים לחוויית שטיפת ידיים היגיינית וארגונומית. מתקן הסבון המובנה מופעל כאשר ידו של המשתמש עוברת על תחום הסבון. לאחר מכן מחלק סבון רק כאשר ידו של המשתמש מונחת מתחת לשקע הסבון של הברז. ניתן לקבל מים באופן אינטואיטיבי על ידי החזקת הידיים מתחת לשקע המים.

מסוף הגירה אוטומטי

CVision MBAS 1

מסוף הגירה אוטומטי MBAS 1 תוכנן כדי להתריס נגד טיבם של מוצרי אבטחה ולמזער הפחדה ופחד מהיבטים טכנולוגיים ופסיכולוגיים כאחד. העיצוב נראה ידידותי עם קווים נקיים שמשתלבים בצורה חלקה מסורק למסך. קוליות וויזואליות על המסך מנחות משתמשים בפעם הראשונה צעד אחר צעד בתהליך ההגירה. ניתן לנתק את כרית הסריקה של טביעות האצבע לתחזוקה קלה או להחלפה מהירה. MBAS 1 הוא מוצר ייחודי שמטרתו לשנות את הדרך בה אנו חוצים גבולות, ומאפשרים אינטראקציה מרובת שפות וחווית משתמש ידידותית שאינה מפלה.

סכין בלוק

a-maze

סכין בלוק עיצוב בלוק הסכינים במבוך נועד לעורר את החושים הנפשיים והוויזואליים שלנו באופן שווה. האופן בו היא מאחסנת ומארגנת סכינים בהשראה ייחודית ממשחק הילדות שכולנו מכירים. מיזוג אסתטיקה ופונקציונליות יחד בצורה מושלמת, a-maze משרתים את מטרתם וחשוב מכך בונה אתנו קשר שמעורר רגשות של סקרנות וכיף. טהור בצורת א-מבוך מאפשר לנו להתענג על הפשטות שלו שעושה הרבה יותר עם פחות. בגלל זה מבוך א-מבוך לחידוש מוצר אותנטי עם חווית משתמש בלתי נשכחת ומראה שתואם.

הנברשת

Bridal Veil

הנברשת אמנות זו - חפץ אמנות עם אורות דולקים. חדר מרווח עם תקרה של פרופיל מורכב, כמו ענני מצטבר. נברשת משתלבת בחלל, הזורם בצורה חלקה מהקיר הקדמי לתקרה. עלי אמייל קריסטליים ולבנים בשילוב עם כיפוף אלסטי של צינורות דקים יוצרים דימוי של רעלה מעופפת ברחבי העולם. שפע הציפורים המעופפות האור הזוהר הקל והזהוב יוצרים תחושה של מרחב ושמחה.

מנורה

the Light in the Bubble

מנורה האור בבועה הוא נורה מודרנית לזכר אור הנורה הישנה של אדיסון. זהו מקור אור הוביל המותאם בתוך דף פרספקס, חתוך באמצעות לייזר עם צורת הנורה של הנורה. הנורה שקופה, אך כשאתה מדליק את האור, אתה יכול לראות את הנימה ואת צורת הנורה. ניתן להשתמש בו כמו אור תלוי או להחלפת נורה מסורתית.