מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
פורטל אור עיר הרכבת העתידית

Light Portal

פורטל אור עיר הרכבת העתידית פורטל האור הוא תוכנית המופת של עיר הרכבות המהירה של יבין. רפורמה באורח החיים ממליצה לכל הגילאים כל השנה. בסמוך לתחנת הרכבת המהירה Yibin שפעלה מאז יוני 2019, מרכז גרין-ליין של יבין כולל 160 מגדלי תאומים לשימוש מעורב בגובה 160 מ 'ומשלבים ארכיטקטורה וטבע עם שדרת הנוף שאורכה 1 ק"מ. לייבין יש היסטוריה כבר למעלה מ- 4000 שנה, וצברה חוכמה ותרבות בדיוק כמו המשקעים בנהר סימנו את התפתחותו של יבין. מגדלי התאומים משמשים פורטל קל להדרכת המבקרים וכן נקודת ציון עבור התושבים להרכבה.

שם הפרוייקט : Light Portal, שם המעצבים : QUAD studio, שם הלקוח : QUAD studio.

Light Portal פורטל אור עיר הרכבת העתידית

עיצוב מצוין זה זוכה בפרס עיצוב זהוב במוצרי תאורה ותחרות עיצוב פרויקטים לתאורה. אתה בהחלט צריך לראות את תיק העיצוב הזהב עטור הפרסים של מעצבים כדי לגלות מוצרי תאורה חדשים חדשים, חדשניים, מקוריים ויצירתיים ועבודות עיצוב פרויקטים בתחום התאורה.

מעצב היום

מיטב המעצבים, האמנים והאדריכלים הטובים בעולם.

עיצוב טוב ראוי להכרה רבה. בכל יום אנו שמחים להציג מעצבים מדהימים היוצרים עיצובים מקוריים וחדשניים, ארכיטקטורה מדהימה, אופנה מסוגננת וגרפיקה יצירתית. היום אנו מציגים בפניכם את אחד המעצבים הגדולים בעולם. בדוק עוד היום תיק עבודות עטור פרסים וקבל את ההשראה היומיומית שלך לעיצוב.