מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
תליון

Taq Kasra

תליון טאק קסרה, שפירושו קשת קאסרה, הוא המזכרת של ממלכת סאסני שנמצאת כיום בעירק. תליון זה בהשראת הגיאומטריה של טאק קסרה וגדולה של ריבונות לשעבר שהיה במבנה ובסובייקטיביות שלהם, שימש בשיטה אדריכלית זו לייצור אתוס זה. המאפיין החשוב ביותר הוא העיצוב המודרני שהפך אותו לחתיכה עם נוף מובהק כך שיוצרים את המראה הצדדי כמו מנהרה ומביא סובייקטיביזם ויוצרים את הנוף הקדמי שהוא עשה חלל מקושת.

קולקציית בגדי נשים

Utopia

קולקציית בגדי נשים באוסף זה, יינה הוואנג קיבלה השראה בעיקר מצורות סימטריות וא-סימטריות עם נגיעה בתרבות המוזיקה המחתרתית. היא אצרה את הקולקציה הזו על סמך הרגע המפתח שלה להתחבקות עצמית כדי ליצור אוסף של בגדים ואביזרים פונקציונאליים אך מופשטים לגלם את סיפור חווייתה. כל הדפסים ובדים בפרויקט הם מקוריים והיא השתמשה בעיקר בעורות PU, סאטן, פאוור מאש וספנדקס לבסיס הבדים.

סט שרשרת ועגילים

Ocean Waves

סט שרשרת ועגילים שרשרת גלי אוקיאניה היא תכשיט יפהפה. ההשראה הבסיסית של העיצוב היא הים. זה עצום, חיוניות וטוהר הם מרכיבי המפתח המוקרנים בשרשרת. המעצב השתמש באיזון טוב של כחול לבן בכדי להציג חזון של גלים מתזים של האוקיאנוס. הוא מיוצר בעבודת יד בזהב לבן 18 קראט ומשובץ ביהלומים וספיר כחול. השרשרת די גדולה ועם זאת עדינה. הוא מיועד להתאים לכל צורות התלבושות, אך מתאים יותר לזווג עם מחשוף שהוא לא יחפוף.

טקסטיל מודפס

The Withering Flower

טקסטיל מודפס פרח הקמילה הוא חגיגה לכוחו של דימוי הפרחים. הפרח הוא נושא פופולרי שנכתב כהפרשה בספרות סינית. בניגוד לפופולריות של הפרח הפורח, תמונות של הפרח המתפורר קשורות לרוב לג'ינקס וטאבו. האוסף בוחן את מה שמעצב את תפיסת הקהילה על הנשגב והפגום. טכניקת הטקסטיל מעוצבת בשמלות טול באורך 100 ס"מ עד 200 ס"מ, הדפסת מסך משי על בדי רשת שקופים. הטקסטיל מאפשר לטביעות ההדפסות להישאר אטומות ומתוחות על רשת ויוצר מראה של הדפסים צפויים באוויר.

טבעת

Arch

טבעת המעצב מקבל השראה מצורת מבני קשת וקשת בענן. שני מוטיבים - צורת קשת וצורת טיפה, משולבים יחד ליצירת צורה תלת מימדית יחידה. על ידי שילוב קווים וצורות מינימליות ושימוש במוטיבים פשוטים ומשותפים, התוצאה היא טבעת פשוטה ואלגנטית העשויה נועזת ושובבה על ידי מתן מקום לזרם של אנרגיה וקצב. מזוויות שונות צורת הטבעת משתנה - צורת הצניחה מתבוננת מזווית קדמית, צורת קשת מתבוננת מזווית צד, וצלב צופה מהזווית העליונה. זה מספק גירוי עבור הלובש.

טבעת

Touch

טבעת בתנועה פשוטה, פעולת מגע מעבירה רגשות עשירים. באמצעות טבעת המגע, המעצב שואף להעביר תחושה חמימה וחסרת צורה זו עם מתכת קרה ומוצקה. 2 עקומות מחוברות ליצירת טבעת המציעה לשני אנשים אוחזים בידיים. הטבעת משנה את הצד שלה כשמיקומה מסתובב על האצבע ומתבונן מזוויות שונות. כאשר החלקים המחוברים ממוקמים בין האצבעות, הטבעת נראית צהובה או לבנה. כאשר החלקים המחוברים ממוקמים על האצבע, תוכלו ליהנות יחד מצבע צהוב ולבן יחד.