מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שעון

Ring Watch

שעון שעון הטבעת מייצג את הפישוט המרבי של שעון יד מסורתי באמצעות ביטול המספרים והידיים לטובת שתי הטבעות. עיצוב מינימליסטי זה מספק גם מראה נקי ופשוט שמתחתן בצורה מושלמת עם האסתטיקה המושכת את העין. כתר החתימה שלו עדיין מספק אמצעי יעיל לשינוי השעה בעוד שמסך הדיו האלקטרוני הנסתר שלו מציג את גווני הצבעים עזים עם הגדרה יוצאת דופן, ובסופו של דבר שומר על פן אנלוגי ובמקביל מספק חיי סוללה ארוכים יותר.

צמיד

Fred

צמיד ישנם סוגים רבים של צמידים וצמידים: מעצבים, זהובים, פלסטיקים, זולים ויקרים ... אבל יפים כמו שהם, כולם תמיד צמידים פשוטים ורק. פרד הוא משהו יותר. אזיקים אלה בפשטותם מחיים את האצילות של פעם, ובכל זאת הם מודרניים. ניתן ללבוש אותם גם על ידיים חשופות על חולצת משי או סוודר שחור, והם תמיד יוסיפו מגע של כיתה לאדם שלובש אותם. צמידים אלה הם ייחודיים מכיוון שהם מגיעים כזוג. הם קלילים מאוד מה שהופך את לבישתם לצערה. על ידי חבישתם, ניתן יהיה לשים לב לבטח!

שרשרת וסיכה

I Am Hydrogen

שרשרת וסיכה העיצוב נוצר בהשראת הפילוסופיה הניאו-פלאטונית של מקרוקוסמוס ומיקרוקוסמוס, כשהוא רואה את אותם דפוסים המופקים בכל רמות הקוסמוס. תוך התייחסות ליחס הזהב ורצף הניקוי, השרשרת כוללת עיצוב מתמטי המחקה את דפוסי הפילוטקסיס הנצפים בטבע, כפי שניתן לראות בחמניות, בחינניות ובצמחים אחרים. טורוס הזהב מייצג את היקום, עטוף במרקם של זמן-חלל. "אני מימן" מייצג במקביל מודל של "הקבוע העיצוב האוניברסאלי" ודגם של היקום עצמו.

תכשיטים

Clairely Upcycled Jewellery

תכשיטים תכשיטים יפהפיים, ברורים ומעוצבים, מעוצבים מתוך צורך להשתמש בחומר הפסולת מייצור נברשת קלייר דה לון. קו זה התפתח למספר לא מבוטל של אוספים - כולם מספרים סיפורים, כולם מייצגים הצצות אישיות מאוד לפילוסופיות של המעצב. שקיפות היא חלק חיוני מהפילוסופיה של המעצבים, וזה בא לידי ביטוי בבחירה באקריליק המשמש. מלבד המראה האקרילית המשמשת, אשר עצמה משקפת אור, החומר תמיד שקוף, צבעוני או ברור. אריזת CD מחזקת את המושגים של שימוש חוזר.

טבעת

The Empress

טבעת אבן יופי פנטסטית - פירופה - עצם מהותה מביאה את הפאר והחגיגיות. זה היופי והייחודיות של האבן שהזדהה את התמונה, המיועדת לקישוט עתידי. היה צורך ליצור מסגרת ייחודית לאבן, שתוביל אותו לאוויר. האבן נמשכה מעבר למתכת האחיזה שלה. הנוסחה הזו תשוקה חושנית וכוח אטרקטיבי. היה חשוב לשמור על התפיסה הקלאסית, תוך תמיכה בתפיסה המודרנית של תכשיטים.

סיכה

The Sunshine

סיכה התכונה של תכשיט זה היא שכאן השתמשו בצורת מורכבת גדולה מאבן המוגדרת למסגרת (אוויר) בלתי נראית. תצוגת עיצוב תכשיטים פותחת רק אבנים המסתירות את טכנולוגיית ההרכבה. האבן עצמה מוחזקת על ידי שני אביזרים בלתי בולטים וצלחת דקה משובצת יהלומים. צלחת זו היא הבסיס לכל סיכות המבנה התומך. הוא מחזיק את האבן השנייה. הקומפוזיציה כולה התאפשרה לאחר האבן השחיקה העיקרית המורכבת.