מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
טבעת יהלום

The Great Goddess Isida

טבעת יהלום איסידה היא טבעת זהב 14 קראט המחליקה על האצבע שלך ליצירת מראה מקסים. חזית טבעת איזידה מקושטת באלמנטים ייחודיים כמו יהלומים, אמטיסטים, סיטרינות, צאבוריט, טופז ומשלימים בזהב לבן וצהוב. לכל יצירה יש חומר מוגדר משלה, מה שהופך אותו לאחד מסוגי. בנוסף, החזית הדומה לזכוכית שטוחה על אבני חן חתוכות משקפת קרני אור שונות בסביבות שונות, ומוסיפה אופי בלעדי לטבעת.

שרשרת

Scar is No More a Scar

שרשרת העיצוב מאחוריו סיפור כואב דרמטי. זה היה בהשראת הצלקת המביכה הבלתי נשכחת שלי על גופי שנשרפה על ידי זיקוקים חזקים כשהייתי בת 12. לאחר שניסה לכסות אותו בקעקוע, הקעקוע הזהיר אותי שיהיה יותר גרוע לכסות את הפחד. לכל אחד יש את הצלקת שלו, לכל אחד יש את הסיפור או ההיסטוריה הכואבים והבלתי נשכחים שלו, הפיתרון הטוב ביותר לריפוי הוא ללמוד להתמודד עם זה ולהתגבר עליו בחוזקה ולא לחפות או לנסות לברוח ממנו. לכן, אני מקווה שאנשים העונדים תכשיטים שלי יכולים להרגיש חזקים וחיוביים יותר.

שעון מחובר

COOKOO

שעון מחובר COOKOO ™, שעון החכמים הראשון של המעצבים בעולם המשלב תנועה אנלוגית לתצוגה דיגיטלית. עם עיצוב איקוני עבור הקווים האולטרה-נקיים והפונקציונליות החכמה שלו, השעון מציג התראות מועדפות מהסמארטפון או ה- iPad. תודה למשתמשים ב- COOKOO ™ ™ להישאר בשליטה על חייהם המחוברים על ידי בחירת ההתראות וההתראות שהם רוצים לקבל ישירות על פרק כף היד. לחיצה על כפתור ה- COMMAND הניתן להתאמה אישית תאפשר להפעיל את המצלמה מרחוק, השמעת מוסיקה בשלט רחוק, ביצוע צ'ק-אין של כפתור אחד ואפשרויות רבות אחרות.

תיק למחשב נייד

Olga

תיק למחשב נייד נרתיק למחשב נייד עם רצועה מיוחדת והמחזה מיוחד למערכת תיקים אחרת. עבור החומר לקחתי עור ממוחזר. ישנם כמה צבעים שבהם כל אחד יכול להרים משלו. המטרה שלי הייתה לעשות תיק למחשב נייד רגיל ומעניין, איפה היא מערכת אכפתיות שאפשר לאחסן בה בקלות, והיכן אתה יכול להדק עוד מקרה אם אתה צריך לשאת איתך למבחן Mac Book Pro ו- Ipad או Mini Ipad. אתה יכול לסחוב איתך מטריה או עיתון. ניתן לשנות את התיק בקלות עבור כל דרישת ימים.

מעיל גשם

UMBRELLA COAT

מעיל גשם מעיל גשם זה הוא שילוב של מעיל גשם, מטריה ומכנסיים אטומים למים. בהתאם לתנאי מזג האוויר וכמות הגשם ניתן להתאים אותו לרמות הגנה שונות. התכונה הייחודית שלו היא שהיא משלבת מעיל גשם ומטריה בפריט אחד. עם "מעיל גשם המטרייה" הידיים שלך חופשיות. כמו כן, זה יכול להיות מושלם לפעילות ספורטיבית כמו רכיבה על אופניים. בנוסף ברחוב צפוף אתה לא נתקל במטריות אחרות שכן מכסה המנוע נמתח מעל לכתפיך.

טבעת

Doppio

טבעת זהו תכשיט מרגש בעל אופי מיסטי. "דופיו", בצורתו המסתחררת, נוסע לשני כיוונים המסמלים את זמנם של גברים: עברם ועתידם. הוא נושא את הכסף וזהב המייצגים את התפתחות סגולות הרוח האנושית לאורך ההיסטוריה שלה על כדור הארץ.