מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אוסף תכשיטים

Ataraxia

אוסף תכשיטים בשילוב עם אופנה וטכנולוגיה מתקדמת, מטרת הפרויקט ליצור תכשיטים שיכולים להפוך את האלמנטים הגותיים הישנים לסגנון חדש, תוך דיון בפוטנציאל המסורתי בהקשר העכשווי. עם העניין באופן בו ויברציות גותיות משפיעות על הקהל, הפרויקט מנסה לעורר חוויה אינדיבידואלית ייחודית באמצעות אינטראקציה משחקית, תוך חקר הקשר בין עיצוב לובשים. אבני חן סינתטיות, כחומר חותם איכותי לסביבה, נחתכו למשטחים שטוחים במיוחד כדי להטיל את צבעיהם על העור כדי לשפר את האינטראקציה.

קולייר

Eves Weapon

קולייר הנשק של איב עשוי 750 ורד קראט וזהב לבן. הוא מכיל 110 יהלומים (20.2ct) ומורכב מ 62 קטעים. לכולם שתי הופעות שונות לחלוטין: מבחינה צדדית הקטעים הם בצורת תפוח, במבט עליון ניתן לראות קווים בצורת V. כל קטע מפוצל לצדדים כדי ליצור את אפקט העמסת הקפיץ המחזיק ביהלומים - היהלומים מוחזקים על ידי מתח בלבד. זה מדגיש לטובה את הזוהר, הברק וממקסם את הזוהר הגלוי של היהלום. היא מאפשרת עיצוב קליל וברור במיוחד, למרות גודל השרשרת.

טבעת

Wishing Well

טבעת בביקור בגן ורדים בחלומותיה, טיפי נתקל בבאר משאלות מוקפת ורדים. שם, היא הביטה בבאר וראתה את השתקפותם של כוכבי הלילה, ומשאלה משאלה. כוכבי הלילה מיוצגים על ידי היהלומים, והאודם מסמל את התשוקה העמוקה ביותר שלה, חלומותיה, ותקוות שהיא עשתה בבאר המבקשת. עיצוב זה כולל טופר רובי משושה בהתאמה אישית, משובץ בזהב 14 קראט. עלים קטנים מגולפים כדי להציג את המרקם של העלים הטבעיים. רצועת הטבעת תומכת בחלקה השטוח ומתעקמת מעט פנימה. יש לחשב באופן מתמטי את גודל הטבעות.

תיק

Totepographic

תיק תיק מעצבים בהשראה טופוגרפית, שישמש כמעבדה נוחה, במיוחד באותם ימים עמוסים בקניות או בהפעלת סידורים. יכולת שקית ה- Tote דומה להר והיא יכולה להחזיק או לשאת דברים רבים. עצם האורקל מהווה את המבנה הכללי של התיק, וצורת המפה הטופוגרפית היא חומר משטח ממש כמו משטח לא אחיד.

תליון

Taq Kasra

תליון טאק קסרה, שפירושו קשת קאסרה, הוא המזכרת של ממלכת סאסני שנמצאת כיום בעירק. תליון זה בהשראת הגיאומטריה של טאק קסרה וגדולה של ריבונות לשעבר שהיה במבנה ובסובייקטיביות שלהם, שימש בשיטה אדריכלית זו לייצור אתוס זה. המאפיין החשוב ביותר הוא העיצוב המודרני שהפך אותו לחתיכה עם נוף מובהק כך שיוצרים את המראה הצדדי כמו מנהרה ומביא סובייקטיביזם ויוצרים את הנוף הקדמי שהוא עשה חלל מקושת.

קולקציית בגדי נשים

Utopia

קולקציית בגדי נשים באוסף זה, יינה הוואנג קיבלה השראה בעיקר מצורות סימטריות וא-סימטריות עם נגיעה בתרבות המוזיקה המחתרתית. היא אצרה את הקולקציה הזו על סמך הרגע המפתח שלה להתחבקות עצמית כדי ליצור אוסף של בגדים ואביזרים פונקציונאליים אך מופשטים לגלם את סיפור חווייתה. כל הדפסים ובדים בפרויקט הם מקוריים והיא השתמשה בעיקר בעורות PU, סאטן, פאוור מאש וספנדקס לבסיס הבדים.