מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
גלידה

Sister's

גלידה אריזה זו מיועדת לחברת גלידות האחיות. צוות העיצוב ניסה להשתמש בשלוש נשים, שמזכירות את יצרני המוצר הזה, בצורת צבעים שמחים שמגיעים מהטעם של כל גלידה. בכל טעם של העיצוב, הצורה של הגלידה משמשת כשיער הדמות, המציגה תמונה מעניינת וחדשה של אריזות הגלידה. עיצוב זה, במתכונתו החדשה, משך תשומת לב רבה בקרב מתחרותיו וזכה למכירות גבוהות. העיצוב מנסה ליצור אריזות מקוריות ויצירתיות.

בקבוק

Herbal Drink

בקבוק הבסיס למושג שלהם הוא אלמנט רגשי. מושג השמות והעיצוב המפותחים מכוונים לתחושות ורגשות הלקוח, הם משרתים את המטרה לעצור את האדם ממש ליד המדף הדרוש ולגרום לו לבחור אותו מבין שלל המותגים האחרים. החבילה שלהם מבטאת את ההשפעות של תמציות תוכנית, הדפוסים הצבעוניים המודפסים ישירות על בקבוק חרסינה לבן הדומה לצורת פרחים. זה מדגיש חזותית את הדימוי של המוצר הטבעי.

פחית יין

Essenzza

פחית יין העיצוב של היין, זו ארץ המוצא והעיר זכתה לתשומת לב רבה. חפש בציורים מיניאטוריים ומסורתיים. המוטיבים החשובים גילו שכדי להשיג את המטרה, פירוש הדבר הוא שבעוד שתכנון בקבוקי יין יוקרתיים מסורתיים היה יעיל מאוד. מוטיב ששימש בתכנון, ערבסקות. מוטיבים אלה שציירו מציור לכה איראני. העיצוב מנסה ליצור עיצובים מקוריים ויצירתיים ושואף ליצור עיצוב בעל משמעות מהותית, ולשאת מסר חשוב.

אריזת מיצים

Pure

אריזת מיצים הבסיס למושג מיץ טהור הוא מרכיב רגשי. מושג השמות והעיצוב המפותחים מכוונים לתחושות ורגשות הלקוח, הם משרתים את המטרה לעצור את האדם ממש ליד המדף הדרוש ולגרום לו לבחור אותו מבין שלל המותגים האחרים. החבילה מבטאת את ההשפעות של תמציות פרי, הדפוסים הצבעוניים המודפסים ישירות על בקבוק זכוכית הדומה בצורת הפירות. זה מדגיש חזותית את הדימוי של מוצרים טבעיים.

התקנת אמנות

Pretty Little Things

התקנת אמנות הדברים הקטנים הקטנים בוחנים את עולם המחקר הרפואי ואת הדימויים המורכבים הנראים מתחת למיקרוסקופ, ומפרשים אותם מחדש לדפוסים מופשטים מודרניים דרך תקיעות לוח צבעים פלורו תוסס. באורך של יותר מ -250 מטרים, עם מעל 40 יצירות אמנות בודדות, מדובר במתקן בקנה מידה גדול המציג את יופיו של המחקר לעיני הציבור.

התקנה

The Reflection Room

התקנה בהשראת הצבע אדום, המסמל מזל טוב בתרבות הסינית, חדר ההשתקפות הוא חוויה מרחבית שנוצרה כולה מתוך מראות אדומות ליצירת מרחב אינסופי. בפנים, הטיפוגרפיה ממלאת את התפקיד של חיבור הקהל לכל אחד מהערכים העיקריים של ראש השנה הסיני ומבקש מאנשים להרהר בשנה שהייתה ושנה קדימה.