מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
יישום אינטרנט

Batchly

יישום אינטרנט פלטפורמה מבוססת Batchly SaaS מאפשרת ללקוחות Amazon Web Services (AWS) להפחית את העלויות שלהם. עיצוב אפליקציות האינטרנט במוצר הוא ייחודי ומושך מכיוון שהוא מאפשר למשתמש לבצע פונקציות שונות מנקודה אחת מבלי לצאת מהדף ובנוסף שוקל לספק מבט לעין הציפור על כל הנתונים החשובים למנהלים. המוקד ניתן גם בהצגת המוצר דרך אתר האינטרנט שלו והוא תוכנן לתקשר את ה- USP שלו ב -5 השניות הראשונות עצמה. הצבעים המשמשים כאן הם מלאי חיים ואייקונים ואיורים עוזרים להפוך את האתר לאינטראקטיבי.

מצגת פרסים

Awards show

מצגת פרסים במה חגיגית זו עוצבה במראה ייחודי והצריכה גמישות בהצגת מופע מוסיקה וכמה מצגות פרסים שונות. קטעי הסט היו מוארים באופן פנימי כדי לתרום לגמישות זו וכללו אלמנטים מעופפים כחלק מהתפאורה שהוטסה במהלך המופע. זו הייתה מצגת וטקס פרסים שנתי לעמותה.

בקבוק

North Sea Spirits

בקבוק העיצוב של בקבוק הרוחות בצפון הים בהשראת הטבע הייחודי של סילט ומשלב את הטוהר והבהירות של אותה סביבה. בניגוד לבקבוקים אחרים, ספירט הים הצפוני מכוסה במלואו על ידי ציפוי פנים לא צבעוני. הלוגו מכיל את סטרנדדיסטל, פרח שקיים רק בקמפן / סילט. כל אחד מ -6 הטעמים מוגדרים על ידי צבע ספציפי אחד ואילו התוכן של 4 המשקאות המיקסים זהה לצבע הבקבוק. ציפוי המשטח מעניק תחושת יד רכה וחמה והמשקל מוסיף לתפיסת הערך.

תקליט ויניל

Tropical Lighthouse

תקליט ויניל ה- 9 האחרונים הוא בלוג מוזיקה ללא מגבלות ז'אנר; התכונה שלו היא כיסוי צורת טיפה וחיבור בין רכיב חזותי למוזיקה. 9 האחרונים מפיקים קומפילציות מוזיקליות, שכל אחת מהן מכילה נושא מוזיקלי עיקרי המשתקף בתפיסה הוויזואלית. המגדלור הטרופי הוא אוסף 15 לסדרה. הפרויקט נוצר בהשראת צלילי יער טרופי, וההשראה העיקרית בו היא המוסיקה של האמן והמוזיקאי Mtendere Mandowa. פרויקט זה עוצב כריכה, סרטון פרומו ואריזת דיסק ויניל.

ספריי בישול

Urban Cuisine

ספריי בישול מטבח הרחוב הוא מקום הטעמים, החומרים, האנחות והסודות. אבל גם של הפתעות, מושגים, צבעים וזיכרונות. זה אתר יצירה. תוכן איכותי הוא כבר לא הנחת היסוד ליצירת משיכה, כעת המפתח הוא להוסיף חוויה רגשית. בעזרת אריזה זו השף הופך ל"אמני גרפיטי "והלקוח הופך לצופה אמנות. חוויה רגשית מקורית ויצירתית חדשה: מטבח אורבני. למתכון אין נשמה, זה הטבח שחייב לתת נשמה למתכון.

זהות חזותית של מאפייה

Mangata Patisserie

זהות חזותית של מאפייה מנגאטה מדמיינת בשוודית כסצנה רומנטית, ההשתקפות הנוצצת, הדומה לכביש, של הירח יוצרת על הים הלילי. הסצינה מושכת חזותית ומיוחדת מספיק ליצירת תדמית המותג. לוח הצבעים, שחור וזהב, מחקה את אווירת הים הכהה, גם הוא נתן למותג נופך מסתורי ויוקרתי.