מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מסעדה

Yucoo

מסעדה עם הבשלות ההדרגתית של האסתטיקה והשינויים האסתטיים של האדם, הסגנון המודרני המדגיש את העצמי ואת האינדיבידואליות הפך לאלמנטים החשובים של העיצוב. המקרה הזה הוא מסעדה, המעצב מעוניין ליצור חווית חלל נעורים לצרכנים. צמחים בצבע תכלת, אפור וירוק יוצרים נוחות וטבעיות טבעית לחלל. הנברשת המיוצרת על ידי ראטאן וארוג מתכת מסבירה את ההתנגשות בין האדם לטבע, ומציגה את חיוניותה של המסעדה כולה.

חנות

Formal Wear

חנות חנויות בגדים לגברים מציעות לרוב פנים ניטרליות המשפיעות לרעה על מצב הרוח של המבקרים ולכן מצמצמות את אחוז המכירות. על מנת למשוך אנשים לא רק לבקר בחנות, אלא גם לקנות מוצרים המוצגים שם, המרחב צריך לעורר השראה ולהפיץ לעודד טוב. זו הסיבה שעיצוב חנות זו משתמש בתכונות מיוחדות בהשראת אומנות תפירה ופרטים שונים שימשכו תשומת לב ויפיצו מצב רוח טוב. הפריסה בשטח הפתוח שהתפלגה לשני אזורים מיועדת גם לחופש של הלקוחות במהלך הקניות.

מגורים

Shkrub

מגורים בית שרוב הופיע מתוך אהבה ואהבה - זוג אוהב עם שלושה ילדים. ה- DNA של הבית כולל את עקרונות האסתטיקה המבנים המוצאים השראה בהיסטוריה ובתרבות האוקראינית בהשראת החוכמה היפנית. אלמנט האדמה כחומר מורגש את עצמו בהיבטים מבניים של הבית, כמו הגג המסורתי המקורי ובקירות החימר היפים והצפופים. ניתן לחוש את הרעיון של כבוד, כמקום מייסד, ברחבי הבית, כמו חוט מנחה עדין.

בריכות שחייה

Termalija Family Wellness

בריכות שחייה הבריאות המשפחתית של טרמליה היא האחרונה בסדרת הפרויקטים שבנתה אנוטה בטרמה אולימיה בחמש עשרה השנים האחרונות ומסיימת את המהפך השלם של מתחם הספא. מרחוק, צורתם, צבעם וקנה המידה של מבנה מקובץ חדש של נפחים טטרדרליים הוא המשך לאשכול המבנים הכפריים שמסביב, ויזואלית המשתרעת בלב המתחם. הגג החדש פועל כגוון קיץ גדול ואינו פוגע באחד מהחלל החיצוני היקר.

עיצוב פנים

Eataly

עיצוב פנים אטלי טורונטו מותאמת לדקויות העיר הצומחת שלנו ונועדה לשפר ולהגביר את החילופים החברתיים באמצעות הזרז האוניברסלי של אוכל איטלקי נהדר. ראוי רק ש"ה passeggiata "המסורתי והמתמשך הוא ההשראה העומדת מאחורי העיצוב עבור אטלי טורונטו. הטקס הנצחי הזה רואה איטלקים בכל ערב יוצאים לרחוב הראשי והפיאצה, לטייל ולהתרועע ולעתים מדי פעם בברים וחנויות לאורך הדרך. סדרת החוויות הזו קוראת לסולם רחוב חדש ואינטימי בבלור ובמפרץ.

קפלה

Coast Whale

קפלה הצורה הביונית של הלוויתן הפכה לשפה של קפלה זו. לוויתן נטוע בחופי איסלנד. אדם יכול להיכנס לגופו דרך זנב דגים נמוך ולחוות את נקודת המבט של לוויתן המתבונן באוקיאנוס בו קל יותר לבני האדם להרהר על ההזנחה של השפלה סביבתית. המבנה התומך נופל על החוף כדי להבטיח נזק מינימלי לסביבה הטבעית. חומרים טבעיים וידידותיים לסביבה הופכים את הפרויקט ליעד תיירותי הקורא להגנת הסביבה.