מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מסעדה

Chuans Kitchen II

מסעדה המטבח השני של צ'ואן, שלוקח גם את כלי האדמה השחורים של סצ'ואן יינגג'ינג וגם חומרי אדמה ממוקשים מבניית המטרו, הוא מסעדה ניסיונית הבנויה על הניסוי העכשווי של אמנות עממית מסורתית. פריצת דרך גבול החומרים ובחינת הצורה המודרנית של אמנות עממית מסורתית, אינפיניטי מיינד חילצה את האטמים שהושלכו לאחר תהליך הירי של כלי האדמה השחורים של יינגנג ', והשתמשו בהם כאל מרכיב הקישוט העיקרי במטבח השני של צ'ואן.

בית קפה

Hunters Roots

בית קפה בתגובה לתקציר לאסתטיקה מודרנית ונקייה נוצר פנים בהשראת ארגזי פרי מעץ המשמשים בצורה מופשטת. הארגזים ממלאים את החללים ויוצרים צורה פיסולית טבולה כמעט כמו מערה, ובכל זאת כזו המיוצרת מצורות גיאומטריות פשוטות וישרות. התוצאה היא חוויה מרחבית נקייה ומבוקרת. העיצוב החכם גם ממקסם את המרחב המצומצם על ידי הפיכת אביזרים מעשיים לתכונות דקורטיביות. האורות, הארונות והמדפים תורמים לקונספט העיצובי והוויזואלי הפיסולי.

משרד שירות

Miyajima Insurance

משרד שירות הרעיון של הפרויקט הוא "לחבר את המשרד עם העיר" תוך ניצול הסביבה. האתר ממוקם במקום בו סקירה כללית על העיר. כדי להשיג זאת מאמצים חלל בצורת מנהרה, העוברת משער הכניסה לקצה חלל המשרדים. הקו של עץ התקרה והפער השחור המותקן באורות וגופי מיזוג אוויר מדגישים את הכיוון לעיר.

לוחות אקוסטיים מרופדים

University of Melbourne - Arts West

לוחות אקוסטיים מרופדים תקצירנו היה לספק ולהתקין שפע של לוחות אקוסטיים עטופים מבד בגדלים, זוויות וצורות שונות. אבות טיפוס ראשוניים ראו שינויים הן בעיצוב והן באמצעים הפיזיים להתקנה ולמתלה של לוחות אלה מהקירות, התקרות ומחלקן התחתון של גרם המדרגות. בשלב זה הבנו שמערכות התליה הקנייניות הנוכחיות לפאנלי התקרה אינם מתאימים לצרכים שלנו ותכננו את שלנו.

מסעדה

Yuyuyu

מסעדה יש לא מעט מהעיצובים העכשוויים המעורבים הללו בשוק כיום בסין, בדרך כלל מבוססים על עיצובים מסורתיים אך עם חומרים מודרניים או ביטויים חדשים. Yuyuu היא מסעדה סינית, מעצבים יצרו דרך חדשה לבטא עיצוב מזרחי, מיצב חדש המורכב מקווים ונקודות, אלה מורחבים מהדלת אל פנים המסעדה. עם שינוי הזמנים, גם ההערכה האסתטית של אנשים משתנה. עבור עיצוב מזרחי עכשווי, חדשנות היא הכרחית מאוד.

מסעדה

Yucoo

מסעדה עם הבשלות ההדרגתית של האסתטיקה והשינויים האסתטיים של האדם, הסגנון המודרני המדגיש את העצמי ואת האינדיבידואליות הפך לאלמנטים החשובים של העיצוב. המקרה הזה הוא מסעדה, המעצב מעוניין ליצור חווית חלל נעורים לצרכנים. צמחים בצבע תכלת, אפור וירוק יוצרים נוחות וטבעיות טבעית לחלל. הנברשת המיוצרת על ידי ראטאן וארוג מתכת מסבירה את ההתנגשות בין האדם לטבע, ומציגה את חיוניותה של המסעדה כולה.