מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
עיצוב פנים מסחרי

KitKat

עיצוב פנים מסחרי ייצג את הקונספט ואת המותג הכללי בצורה חדשנית באמצעות עיצוב החנות, במיוחד עבור השוק הקנדי וקהל הלקוחות של יורקדייל. שימוש בחוויה של מוקפץ קודם ומיקומים בינלאומיים כדי לחדש ולחשוב מחדש את החוויה כולה. צרו חנות אולטרה פונקציונלית שתעבוד היטב עבור שטח מאוד מסובך בתנועה.

עיצוב פנים

Arthurs

עיצוב פנים גריל צפון-אמריקני עכשווי, טרקלין קוקטיילים ומרפסת גג הממוקמת במרכז העיר טורונטו וחוגגים תפריט קלאסי מעודן ומשקאות חתימה מפנקים. למסעדת ארתור ישנם שלושה חללים שונים שניתן ליהנות מהם (פינת אוכל, בר ופטיו על הגג) שמרגישים אינטימיים ומרווחים בו זמנית. התקרה ייחודית בעיצוב פנלים מעץ פנים עם פורניר עץ, הבנוי כדי לשפר את צורתו המתומנית של החדר, ומחקה את המראה של קריסטל חתוך התלוי מעל.

בית משעשע לילדים

Fun house

בית משעשע לילדים עיצוב בניין זה מיועד לילדים ללמוד ולשחק, שהוא בית כיף לחלוטין מאבא סופר. מעצב שילב חומרים בריאים וצורות בטיחות כדי ליצור חלל נפלא ומעניין. הם ניסו ליצור בית משחק לילדים נוח וחם, וניסו להעצים את מערכת היחסים בין הורה לילד. הלקוח אמר למעצב להשיג 3 מטרות שהן: (1) חומרים טבעיים ובטיחותיים, (2) לשמח ילדים והורה ו (3) שטח אחסון מספיק. מעצב מצא שיטה פשוטה וברורה להשגת המטרה, שהיא הבית, עצם התחלת חלל הילדים.

בית פנים

Spirit concentration

בית פנים מהו מרחב לבית? מעצב מאמין שהעיצוב מגיע מדרישות הבעלים, השגת הנפש לחלל. לכן, המעצב ניווט את מטרת החלל שלהם על ידי הזוג המקסים. שני הבעלים אוהבים את החומרים ואת הפיתרון העיצובי יחסית לתרבות היפנית. לצורך ייצוג הזיכרונות שבין מוחם, הם החליטו להשתמש במרקם עץ שונה כדי ליצור בית נשמה. כתוצאה מכך הם גיבשו 3 יעדי קונצנזוס של הבית האידיאלי הזה, שהיו (1) אווירה שלווה, (2) חללים ציבוריים גמישים ומקסימים ו- (3) חללים פרטיים נוחים ובלתי נראים.

בית לזכרונות

Memory Transmitting

בית לזכרונות בית זה מעביר את תמונות הבית על ידי קורות עץ ואת ערימת הלבנים הלבן. האור עובר ממרחבים של לבנים לבנות ברחבי הבית, ויוצר אווירה מיוחדת עבור הלקוח. המעצב משתמש בכמה שיטות כדי לפתור את המגבלות של בניין זה עבור המזגנים וחללי האחסון. כמו כן, יש לשלב את החומרים בזיכרון הלקוח ולהציג אסתטיקה חמה ואלגנטית דרך המבנה, המחברת בין הסגנון הייחודי של הבית הזה.

בית פנים

Seamless Blank

בית פנים זהו בית להציג את אורח החיים הייחודי של המארחת, שהיא מעצבת גרפית וביתה של יזם. המעצב מציג חומרים טבעיים כדי להמחיש את העדפותיה של המארחת ולשמור על שטחים ריקים כדי למלא את החומר של בן המשפחה. המטבח הוא מרכז הבית, מעוצב במיוחד עם נוף היקפי למארחת ודואג להורים לראות בכל מקום. הבית מצויד בריצוף גרניט לבן חלק, ציור מינרלים איטלקי, זכוכית שקופה וציפוי אבקה לבן כדי לחשוף את הפרטים האלגנטיים של חומרים.