מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
תווית יין

5 Elemente

תווית יין העיצוב של "5 Elemente" הוא תוצאה של פרויקט, בו הלקוח סומך על סוכנות העיצוב בחופש הביטוי המלא. גולת הכותרת בעיצוב זה היא הדמות הרומית "V", המתארת את הרעיון העיקרי של המוצר - חמישה סוגים של יין השזורים בתערובת ייחודית. הנייר המיוחד המשמש לתווית וכן המיקום האסטרטגי של כל האלמנטים הגרפיים מעוררים את הצרכן הפוטנציאלי לקחת את הבקבוק ולסובב אותו בידיו, לגעת בו, מה שבוודאי עושה רושם עמוק יותר והופך את העיצוב לבלתי נשכח.

שם הפרוייקט : 5 Elemente, שם המעצבים : Valerii Sumilov, שם הלקוח : Etiketka design agency.

5 Elemente תווית יין

עיצוב יוצא דופן זה זוכה בפרס עיצוב פלטינה בתחרות עיצוב צעצועים, משחקים ומוצרי תחביב. בהחלט כדאי שתראה את תיק העיצוב של מעצבי פלטינה עטור הפרסים כדי לגלות עבודות רבות אחרות, חדשניות, מקוריות ויצירתיות אחרות, יצירות משחק, משחקי תחביב ומוצרי תחביב.

אגדת עיצוב של היום

מעצבים אגדיים ויצירותיהם עטורות הפרסים.

אגדות העיצוב הן מעצבים מפורסמים במיוחד שהופכים את העולם שלנו למקום טוב יותר עם העיצובים הטובים שלהם. גלה מעצבים אגדיים ואת עיצובי המוצר החדשניים שלהם, עבודות אמנות מקוריות, אדריכלות יוצרת, עיצובים אופנה מצטיינים ואסטרטגיות עיצוב. תהנו וחקרו עבודות עיצוב מקוריות של מעצבים, אמנים, אדריכלים, מחדשים ומותגים עטורי פרסים ברחבי העולם. קבל השראה מעיצובים יצירתיים.