מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
פרס

Nagrada

פרס עיצוב זה מומש כדי לתרום לנורמליזציה של החיים במהלך הבידוד העצמי, וליצור פרס מיוחד לזוכים בטורנירים מקוונים. עיצוב הפרס מייצג את הפיכתו של פיון למלכה, כהכרה בהתקדמות השחקן בשחמט. הפרס מורכב משתי דמויות שטוחות, המלכה והפיון, המוכנסות זו לזו עקב חריצים צרים היוצרים כוס אחת. עיצוב הפרס עמיד הודות לנירוסטה ונוח להובלה לזוכה בדואר.

קולב בגדים

Linap

קולב בגדים מתלה בגדים אלגנטי זה נותן פתרונות לכמה מהבעיות הגדולות ביותר – הקושי בהכנסת בגדים עם צווארון צר, קושי בתליית תחתונים ועמידות. ההשראה לעיצוב הגיעה מהאטב, שהוא רציף ועמיד, והעיצוב הסופי ובחירת החומר נבעו מהפתרונות לבעיות אלו. התוצאה היא מוצר נהדר המקל על חיי היומיום של משתמש הקצה וגם אביזר נחמד של חנות בוטיק.

מגן מסך למשחקים ניידים

Game Shield

מגן מסך למשחקים ניידים מגן המשחק של Monifilm הוא מגן מסך זכוכית מחוסמת 9H המיוצר עבור ERA של מכשירים ניידים 5G. הוא מותאם לצפייה אינטנסיבית וממושכת במסך עם חלקות מסך אולטרה של חספוס של 0.08 מיקרומטר בלבד עבור המשתמש להחליק ולגעת במהירות ודיוק אופטימליים, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור משחקים ובידור ניידים. הוא גם מספק בהירות מסך שידור של 92.5 אחוזים עם Zero Red Sparkling ותכונות הגנה אחרות לעיניים כמו Anti Blue Light ו- Anti-glare לנוחות צפייה לאורך זמן. ניתן לייצר את Game Shield עבור טלפונים של אפל אייפון ואנדרואיד.

מדליות אצנים

Riga marathon 2020

מדליות אצנים למדליית יום השנה ה-30 של מסלול המרתון הבינלאומי בריגה יש צורה סמלית המחברת בין שני הגשרים. התמונה הרציפה האינסופית המיוצגת על ידי המשטח המעוקל בתלת מימד מעוצבת בחמישה גדלים בהתאם לקילומטראז' של המדליה, כגון מרתון מלא וחצי מרתון. הגימור הוא ברונזה מט, ובגב המדליה חרוט שם הטורניר והקילומטראז'. הסרט מורכב מצבעי העיר ריגה, עם הדרגות ודוגמאות לטביות מסורתיות בדוגמאות עכשוויות.

תוכנית של אירועי עיצוב

Russian Design Pavilion

תוכנית של אירועי עיצוב תערוכות, תחרויות עיצוב, סדנאות, ייעוץ בעיצוב חינוכי ופרויקטים לפרסום במטרה לקדם מעצבים ומותגים רוסים בחו"ל. הפעילויות שלנו מעודדות מעצבים דוברי רוסית לשכלל את הידע והכישורים שלהם באמצעות פרויקטים בינלאומיים ועוזרות להם להבין את תפקידם בקהילה העיצובית, כיצד לקדם ולהפוך את המוצרים שלהם לתחרותיים, וליצור חידושים אמיתיים.

כלי חינוך והדרכה

Corporate Mandala

כלי חינוך והדרכה מנדלה תאגידית היא כלי חינוך והדרכה חדש לגמרי. זהו שילוב חדשני וייחודי של עקרון המנדלה העתיק וזהות ארגונית שנועדה לשפר את עבודת הצוות ואת הביצועים העסקיים הכלליים. יתר על כן זהו מרכיב חדש בזהות התאגידית של החברה. מנדלה תאגידית היא פעילות קבוצתית לצוות או פעילות פרטנית למנהל. הוא תוכנן במיוחד עבור חברה מסוימת והוא צבעוני על ידי צוות או על ידי פרט באופן חופשי ואינטואיטיבי בו כל אחד יכול לבחור בכל צבע ותחום שהוא.