מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אמנות יוקרה לבישה

Animal Instinct

אמנות יוקרה לבישה אוסף האמנות היוקרתית הלבישה של כריסטופר רוס מבית ניו יורק, פסל ותכשיט האמנות של ניו יורק, הוא סדרה של יצירות בהשראת בעלי חיים, במהדורה מוגבלת, מעוצב באופן מורכב על ידי האמן עצמו מכסף סטרלינג עתיק, זהב 24 קראט וזכוכית בוהמית. חגורות הפיסול מטשטשות בחוכמה את הגבולות בין אמנות, תכשיטים, הוט קוטור ועיצוב יוקרתי, וגורמות ליצירות אמירה ייחודיות ופרובוקטיביות המביאות את מושג אמנות החיה לגוף. קטעי האמירה הנצחי, מושכי העין והמקוריים, הם חקר האינסטינקט של בעלי החיים הנשית בצורה פיסולית.

טרנספורמציה דיגיטלית

Tigi

טרנספורמציה דיגיטלית אחת הישויות האייקוניות ביותר באופנת שיער עומדת לעשות צעד אמיץ לרלוונטיות דיגיטלית. הפיתוח מחדש של טווחי ה- dot dot המקצועי וטווחי הצבע של טיג'י צבע מנוהל על ידי שילוב של תכנים מעוצבים, שנוצרו על ידי האמנים, מעורבותם של צלמים עכשוויים ובכל זאת ביטויים עיצוביים בלתי נראים בדיגיטל. ניגודים עדינים אך חדים בין טכניקות ויצירה. סוף סוף מנחה את טיגי דרך גישה בריאה צעד אחר צעד לשינוי דיגיטלי אמיתי מ- 0 ל 100.

קמפיין מודעות ופרסום

O3JECT

קמפיין מודעות ופרסום מכיוון שהחלל הפרטי יהפוך בעתיד למשאב חשוב, כך הצורך הגובר להגדיר ולעצב את החדר הזה הוא עניין של חשיבות בעידן הנוכחי. O3JECT מחויבת לייצר ולפרסם שטח מוגן ברז, כתזכורת אסתטית לעתיד לא ידוע. קוביה בעבודת יד, סגורה ומוליכה, שנבנתה על ידי העיקרון של כלוב פאראדיי, מגלמת את ההתממשלות האיקונית של חדר אוטופי לכאורה המפורסם באמצעות עיצוב קמפיין מקיף.

פרויקט טיפוגרפיה

Reflexio

פרויקט טיפוגרפיה פרויקט טיפוגרפי ניסיוני המשלב השתקפות על מראה עם אותיות נייר שנחתכו על ידי אחד מציריה. התוצאה היא קומפוזיציות מודולריות שפעם צולמו מציעות תמונות תלת מימד. הפרויקט משתמש בסתירה קסומה ויזואלית כדי לעבור משפה דיגיטלית לעולם אנלוגי. בניית אותיות על מראה יוצרת מציאויות חדשות עם השתקפות, שאינן אמת או שקר.

זהות ארגונית

Yanolja

זהות ארגונית Yanolja היא פלטפורמת מידע מס '1 בסיאול מבוססת שמשמעותה "היי, בוא נשחק" בשפה הקוריאנית. הלוגו מתוכנן בגופן san-serif בכדי להביע רושם פשוט ומעשי. על ידי שימוש באותיות קטנות הוא יכול לספק תמונה משחקית וקצבית בהשוואה ליישום אותיות גדולות ונועזות. המרווח בין כל האותיות מתוקן בצורה נהדרת בכדי להימנע מאשליה אופטית והוא הגביר את הקריאות גם בגודל קטן של לוגו. בחרנו בזהירות צבעי ניאון עזים ובהירים והשתמשנו בשילובים משלימים בכדי לספק תמונות מהנות ומעצימות במיוחד.

ספר החקלאות

Archives

ספר החקלאות הספר מסווג לחקלאות, פרנסת אנשים, חקלאות וצד, מימון חקלאי ומדיניות חקלאית. בדרך של עיצוב מסווג, הספר מתאים יותר לדרישה האסתטית של אנשים. בכדי להיות קרוב יותר לתיק, תוכנן כריכת ספר מלאה סגורה. הקוראים יכולים לפתוח את הספר רק לאחר קריעתו. מעורבות זו מאפשרת לקוראים לחוות את תהליך פתיחת הקובץ. יתר על כן, כמה סמלי חקלאות ישנים ויפים כמו קוד סוז'ו וכמה טיפוגרפיה ותמונה המשמשים בעידנים מסוימים. הם היו בשילוב מחדש ומופיעים בכריכת הספר.