מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ריהוט יוקרתי

Pet Home Collection

ריהוט יוקרתי Pet Home Collection הוא ריהוט לחיות מחמד, שפותח לאחר התבוננות קשובה בהתנהגות של חברים על ארבע בתוך הסביבה הביתית. תפיסת העיצוב היא ארגונומיה ויופי, כאשר רווחה פירושה האיזון שמוצא בעל החיים במרחב שלו בתוך הסביבה הביתית, ועיצוב נועד כתרבות של חיים בחברת חיות מחמד. בחירה קפדנית של חומרים מדגישה את הצורות והתכונות של כל רהיט. חפצים אלה, בעלי אוטונומיה של יופי ותפקוד, מספקים את האינסטינקטים של חיית המחמד ואת הצרכים האסתטיים של הסביבה הביתית.

מנשא לחיות מחמד

Pawspal

מנשא לחיות מחמד מנשא Pawspal לחיות מחמד יחסוך באנרגיה ויעזור לבעלים של חיית המחמד לספק במהירות. עבור קונספט עיצובי מנשא Pawspal לחיות מחמד בהשראת מעבורת החלל אשר הם יכולים לקחת את חיות המחמד המקסימות שלהם לכל מקום שהם רוצים. ואם יש להם עוד חיית מחמד אחת, הם יכולים למקם עוד אחת למעלה ולצמוד לגלגלים בתחתית כדי למשוך מנשאים. חוץ מזה Pawspal עיצבה עם מאוורר אוורור פנימי נוח עבור חיות מחמד וקל לטעון אותו עם USB C.

מכשיר להגדלת שפתיים טבעית מיידית

Xtreme Lip-Shaper® System

מכשיר להגדלת שפתיים טבעית מיידית מערכת Xtreme Lip-Shaper® היא המכשיר הראשון להגדלת השפתיים הקוסמטיות הביולוגיות המוכחות לשימוש קליני. היא משתמשת בשיטת 'כוסות רוח' סינית בת 3,500 שנה - או במילים אחרות, יניקה - בשילוב טכנולוגיה מתקדמת עם שפתיים כדי להתאר ולהגדיל את השפתיים באופן מיידי. העיצוב יוצר שפה תחתונה חד-ערבית עוצרת נשימה ועצמת כפול-אונות בדיוק כמו אנג'לינה ג'ולי. משתמשים יכולים לשפר את השפה העליונה או התחתונה בנפרד. העיצוב בנוי גם כדי להרים את קשתות קשת הקופידון, למלא בורות שפתיים להעלאת פינות הפה המזדקנות. מתאים לשני המינים.

קוביות סוכר

Two spoons of sugar

קוביות סוכר שתיית תה או שתיית קפה זה לא רק להרוות צמאון. זה טקס של פינוק ושיתוף. הוספת סוכר לקפה או לתה שלך יכולה להיות קלה כמו שאתה זוכר את הספרות הרומיות! בין אם אתם זקוקים לכף סוכר יחידה או שתיים או שלוש, עליכם רק לבחור אחת משלוש הספרות העשויות מסוכר ולפנק אותה במשקה החם / קר שלכם. פעולה יחידה ומטרתכם נפתרת. בלי כף, בלי מדידה, זה פשוט כל כך פשוט.

אסלת כלבים

PoLoo

אסלת כלבים ה- PoLoo הוא אסלה אוטומטית המסייעת לכלבים לקפוץ בשלום, גם כשמזג האוויר מחורבן בחוץ. בקיץ 2008, במהלך חופשת שייט עם שלושת הכלבים המשפחתיים אליאנה רג'ורי, מלגה מוסמך, המציאה את ה- PoLoo. יחד עם חברתה עדנאן אל מלאה עיצבה משהו שיעזור לא רק לכלבים באיכות החיים, אלא גם לשפר לאותם בעלי קשישים או נכים ואינם מסוגלים לצאת מהבית בתקופת החורף. זה אוטומטי, הימנע מריח וקל לשימוש, לנשיאה, לניקוי ואידיאלי לאנשים שגרים בדירות, לבעלי קרוואנים וסירות, מלונות ואתרי נופש.

בית ציפורים

Domik Ptashki

בית ציפורים בשל אורח החיים המונוטוני והיעדר אינטראקציה בת-קיימא עם הטבע, אדם חי במצב של התמוטטות וחוסר שביעות רצון פנימי, מה שלא מאפשר לו ליהנות מהחיים עד תום. ניתן לתקן זאת על ידי הרחבת גבולות התפיסה ורכישת חוויה חדשה של אינטראקציה בין אדם לטבע. למה ציפורים? שירתם משפיעה לטובה על בריאות הנפש של בני האדם, וגם עופות מגנים על הסביבה מפני מזיקים של חרקים. הפרויקט Domik Ptashki הוא הזדמנות ליצור שכונה מועילה ולנסות את התפקיד האורניולוג על ידי התבוננות וטיפול בציפורים.