מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
הפעלה אנרגטית של גשרי רגליים

Solar Skywalks

הפעלה אנרגטית של גשרי רגליים במטרופולינים בעולם - כמו בייג'ינג - יש מספר גדול של גשרי רגליים העוברים על צירי תנועה עמוסים. לעתים קרובות הם לא מושכים, ומדרדרים את הרושם העירוני הכללי. הרעיון של מעצבי החיפוי של הגשרים ברכיבי מודולים PV אסתטיים, המייצרים חשמל והפיכתם למקומות עיר אטרקטיביים, אינו רק בר קיימא, אלא יוצר מגוון פיסולי ההופך לוכד עיניים בנוף העיר. תחנות טעינה לרכב אלקטרוני או לאופניים אלקטרוניים מתחת לגשר הרגלים מנצלות את האנרגיה הסולארית ישירות באתר.

מספרה

Vibrant

מספרה תוך כדי לכידת מהות הדימוי הבוטני, גן השמים נוצר לאורך המעבר, ומברך מייד את האורחים להתבשם מתחת, לזוז הצידה מהקהל, לקבל אותם בברכה מהכניסה. מציץ הרחק יותר אל החלל, הפריסה הצרה משתרעת כלפי מעלה עם עליות מגע מוזהבות מפורטות. מטאפורות בוטניות עדיין מבוטאות בתוספות ברחבי החדר, ומחליפות את רעש ההמולה המגיע מהרחובות, והנה הופך לגן סודי.

מגורים פרטיים

City Point

מגורים פרטיים המעצב חיפש השראות מהנוף האורבני. נוף המרחב העירוני הקדחתני "מורחב" בכך לחלל המגורים, ואפיין את הפרויקט לפי נושא המטרופוליטן. צבעים כהים הודגשו על ידי האור כדי ליצור אפקטים חזותיים ואווירה נהדרים. באמצעות אימוץ פסיפס, ציורים והדפסים דיגיטליים עם בניינים רבי קומות, הוכנס פנימה רושם של עיר מודרנית. המעצב השקיע מאמץ רב בתכנון מרחבי, והתמקד במיוחד בפונקציונליות. התוצאה הייתה בית מסוגנן ומפנק שהיה מרווח מספיק כדי לשרת 7 אנשים.

אטריום

Sberbank Headquarters

אטריום משרד האדריכלות השוויצרי Evolution Design בשיתוף עם אולפני האדריכלות הרוסית T + T אדריכלים תכנן אטריום רב תכליתי מרווח במטה התאגידי החדש של סברבנק במוסקבה. אור היום הצף אטריום כולל חללים שונים לעבודה ובר קפה, כאשר חדר הישיבות המעוצב בצורת היהלום הוא מוקד החצר הפנימית. השתקפות המראה, חזית פנימית מזוגגת ושימוש בצמחים מוסיפים את תחושת המרחב וההמשכיות.

עיצוב משרדי

Puls

עיצוב משרדי חברת ההנדסה הגרמנית פולס עברה לחצרים חדשים והשתמשה בהזדמנות זו כדי להמחיש ולהמריץ תרבות שיתוף פעולה חדשה בתוך החברה. העיצוב החדש של המשרד מביא לשינוי תרבותי, כאשר צוותים מדווחים על עלייה משמעותית בתקשורת הפנימית, במיוחד בין מחקר ופיתוח למחלקות אחרות. החברה ראתה גם עלייה בפגישות בלתי-פורמליות ספונטניות, הידועות כאחד המדדים העיקריים להצלחה בחדשנות מחקר ופיתוח.

בניין מגורים

Flexhouse

בניין מגורים Flexhouse הוא בית חד-משפחתי באגם ציריך בשוויץ. Flexhouse, שנבנה על חלקת אדמה משולשת מאתגרת, שנסחט בין קו הרכבת לכביש הגישה המקומי, הוא תוצאה של התגברות על אתגרים ארכיטקטוניים רבים: מרחקי גבול מגבילים ונפח הבנייה, צורת המשולש של החלקה, הגבלות בנוגע לשפה המקומית. המבנה שהתקבל עם קירות הזכוכית הרחבים שלו וחזית לבנה דמויי סרט הוא כה קל ונייד במראהו, עד שהוא דומה לכלי עתידני ששט פנימה מהאגם ומצא לעצמו מקום טבעי לעגינה.