מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
ספה

Gloria

ספה עיצוב הוא לא רק צורה חיצונית, אלא הוא גם מחקר על המבנה הפנימי, הארגונומיה ומהותו של אובייקט. במקרה זה הצורה היא מרכיב חזק מאוד, והיא החיתוך הניתן למוצר שמעניק לו את הייחודיות שלו. היתרון של גלוריה יש כוח להיות בהתאמה אישית של 100%, להוסיף אלמנטים, חומרים וגימורים שונים. המוזרות הגדולה היא כל האלמנטים הנוספים שניתן להוסיף בעזרת המגנטים על המבנה, ומעניקים למוצר מאות צורות שונות.

אגרטל זכוכית

Jungle

אגרטל זכוכית בהשראת הטבע, הנחת היסוד של אוסף זכוכית הג'ונגל היא ליצור חפצים שזוכים בערכם מהאיכות, העיצוב והחומר. צורות פשוטות משקפות את השלווה של המדיום, תוך היותן חסרות משקל וחזקות בו זמנית. אגרטלים מנופחים בפה ומעוצבים ביד, חתומים וממוספרים. קצב תהליך ייצור הזכוכית מבטיח כי לכל אובייקט באוסף הג'ונגל יש משחק צבע ייחודי המחקה את תנועת הגלים.

אגרטל

Rainforest

אגרטל אגרטלי יער הגשם הם תערובת של צורות מעוצבות בתלת מימד וטכניקת קיטור סקנדינבית מסורתית. לחתיכות בצורת היד יש זכוכית עבה במיוחד עם כתמי צבע צפים ללא משקל. הקולקציה מעוצבת הסטודיו נוצרת בהשראת הניגודים של הטבע, וכיצד היא יוצרת הרמוניה.

תאורה

Thorn

תאורה בהאמין שאפשר לגדל ולהבדיל צורות אורגניות בטבע מבלי להפריע למבנה ולביטוי שלהם על ידי צירופי מקרים, וכי לבני אדם יש זיקה אינסטינקטיבית לצורות טבעיות, אמר ילמז דוגן כי תוך כדי תכנון של קוץ הוא רצה לשקף צמיחה עם צורות לחקות את הטבע ללא כל הגבלת ממד בתאורה. קוץ, המהווה מקור השראה לענף טבעי של קוץ; גדל במבנה אקראי ויוצר טבעי, עונה על צרכים שונים ואין לו מגבלת גודל כעיצוב תאורה טוב.

שולחן

Patchwork

שולחן ילמז דוגן, שהתחיל ברעיון שאפשר להשתמש בחומרים תעשייתיים שונים יחד על מגש שולחן, אמר שהוא עיצב גמישות בשולחן העבודה שלך שאתה יכול לבצע שינויים כדי להתאים לטרנדים שונים בכל עת. עם העיצוב השבור לחלוטין שלו, טלאים הם עיצוב דינאמי שיכול להסתגל בקלות לחללים שונים כמו שולחנות אוכל ושולחן ישיבות.

מתקן לטיהור מים

Waterfall Towers

מתקן לטיהור מים הבניין חוצה מיקום כשהוא מביא מחדש את האתר המלאכותי ההופך לחלק מסביבה טבעית מאוחדת. הגבול בין העיר לטבע מוגדר ומתעצם על ידי נוכחות הסכר. כל צורה קשורה אחרת, המשקפת את מערכות ההזמנה הסימביוטיות של הטבע. במיוחד במושג הספציפי, מיזוג הנוף והארכיטקטורה מתרחש תוך שימוש בזרימת המים כפונקציה פונקציונלית ובהמשך כאל גורם ארגוני.