מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
שולחן

Grid

שולחן ה- Grid הוא שולחן שתוכנן ממערכת רשת אשר עוצבה בהשראת האדריכלות הסינית המסורתית, כאשר נעשה שימוש בסוג של מבנה עץ המכונה Dougong (Dou Gong) בחלקים שונים של הבניין. על ידי שימוש במבנה עץ משולב מסורתי, הרכבת השולחן היא גם תהליך למידה על המבנה והתנסות בהיסטוריה. המבנה התומך (Dou Gong) עשוי מחלקים מודולריים הניתנים לפירוק נזקק לאחסון.

סדרת רהיטים

Sama

סדרת רהיטים סאמה היא סדרת רהיטים אותנטית המספקת פונקציונליות, חוויה רגשית וייחודיות באמצעות צורותיה המינימליות, המעשיות והאפקט החזותי החזק. ההשראה התרבותית השואבת משירת התלבושות המסתחררות הנלבשות בטקסי סאמה מתפרשת מחדש בעיצובה באמצעות משחק של גאומטריה חרוטית וטכניקות כיפוף מתכת. היציבה הפיסולית של הסדרה משולבת בפשטות בחומרים, בצורות ובטכניקות ייצור, כדי להציע פונקציונלי & amp; יתרונות אסתטיים. התוצאה היא סדרת רהיטים מודרנית המספקת מגע ייחודי לחללי המגורים.

טבעת

Dancing Pearls

טבעת הפנינים הרוקדות בין גלי הים השואגים, זו תוצאה של השראה מהאוקיאנוס ומהפנינים והיא טבעת מודל תלת ממדי. טבעת זו מעוצבת בשילוב של פניני זהב וצבעוניות עם מבנה מיוחד למימוש תנועת הפנינים בין גלי האוקיאנוס השואגים. קוטר הצינור נבחר בגודל טוב מה שהופך את העיצוב לחזק מספיק כדי להפוך את הדגם לייצור.

מיטת חתול

Catzz

מיטת חתול בעת תכנון מיטת חתול של Catzz, ההשראה נשאבה מצרכים של חתולים ובעלים כאחד, והצורך לאחד בין פונקציה, פשטות ויופי. תוך כדי התבוננות בחתולים, התכונות הגיאומטריות הייחודיות שלהם היוו השראה לצורה הנקייה והמזוהה. כמה דפוסי התנהגות אופייניים (למשל תנועת אוזניים) התאגדו בחוויית המשתמש של החתול. כמו כן, בהתחשב בבעלים, המטרה הייתה ליצור רהיט שיוכלו להתאים אישית ולהציג בגאווה. יתר על כן, היה חשוב להבטיח תחזוקה קלה. כל אלה מאפשרים עיצוב מלוטש, גיאומטרי ומבנה מודולרי.

מועדון פנאי

Central Yosemite

מועדון פנאי חזור לפשטות החיים, השמש מבעד לאור החלון וצללים. על מנת לשקף טוב יותר את הטעם הטבעי במרחב הכללי, השתמש במלואו בעיצוב בולי עץ, נוחות הומניסטית פשוטה ומסוגננת, לחץ על אווירת החלל האמנותית. גוון קסם מזרחי, עם מצב רוח מרחבי ייחודי. זהו ביטוי נוסף של הפנים, הוא טבעי, טהור, משתנה.

אריזת תה יבש

SARISTI

אריזת תה יבש העיצוב הוא מיכל גלילי עם צבעים עזים. שימוש חדשני ומאיר בצבעים ובצורות יוצר עיצוב הרמוני המשקף את חליטות הצמחים של SARISTI. מה שמבדיל בין העיצוב שלנו הוא היכולת שלנו לתת טוויסט מודרני לאריזות התה היבשות. בעלי החיים המשמשים באריזה מייצגים רגשות ותנאים שאנשים חווים לעתים קרובות. למשל, ציפורי הפלמינגו מייצגות אהבה, דוב הפנדה מייצג רגיעה.