מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
אתר אינטרנט

Travel

אתר אינטרנט העיצוב השתמש בסגנון מינימליסטי, כדי לא להעמיס על חוויית המשתמש במידע מיותר. כמו כן, קשה מאוד להשתמש בסגנון מינימליסטי בענף הנסיעות שכן במקביל לעיצוב פשוט וברור, על המשתמש לקבל מידע מלא אודות נסיעתו וזה לא קל לשלב.

כוס קפה ותחתית

WithDelight

כוס קפה ותחתית הגשת פינוקים מתוקים בגודל ביס בצד הקפה היא חלק מתרבויות רבות ומגוונות שכן מנהג מגיש כוס קפה בהנאה טורקית בטורקיה, ביסקוטי באיטליה, צ'ורוס בספרד ותאריכים בערביה. עם זאת, על צלוחיות רגילות פינוקים אלו מחליקים לעבר כוס הקפה החמה וננעצים או נרטבים מהשפכים של הקפה. כדי למנוע זאת, יש בספל קפה צלוחית עם חריצים ייעודיים השומרים על פינוקי הקפה במקום. מכיוון שקפה הוא אחד המשקאות החמים המשמעותיים, לשיפור איכות חווית שתיית הקפה יש חשיבות ביחס לחיי היומיום.

מיתוג ואריזה

Leman Jewelry

מיתוג ואריזה פיתרון חזותי לזהות החדשה של Leman תכשיטים היה מערכת חדשה לגמרי לחשיפת התחושה היוקרתית, המעודנת והמתוחכמת והמינימלית. הלוגו החדש בהשראת תהליך העבודה של למן, שירות עיצוב הוט קוטור שלהם, על ידי יצירה של כל צורות היהלומים המקיפות סמל כוכב או סמל נוצץ, יצירת סמל מתוחכם וגם מהדהד את האפקט הנוצץ של היהלום. לאחר מעקב, כל חומרי הבטחונות הופקו עם פרטים באיכות גבוהה כדי להדגיש ולהעשיר את היוקרה של כל האלמנטים הויזואליים החדשים של המותג.

התערוכה

LuYu

התערוכה אמנות משפיעה על החיים והחיים מביאים השתקפות ופרשנות מעמיקה של האמנות. המרחק בין אמנות לחיים עשוי להיות בנסיעות היומיומיות. אם תאכלו כל ארוחה בזהירות, תוכלו להפוך את חייכם לאמנות. היצירה של המעצב היא גם אמנות, המיוצרת במחשבות משלו. טכניקות הן כלים, וביטויים הם תוצאות. רק עם מחשבות יהיו עבודות טובות באמת.

לובי וטרקלין בניין מגורים

Light Music

לובי וטרקלין בניין מגורים עבור מוזיקה קלה, לובי מגורים ועיצוב לאונג ', ארמנד גרהאם ואהרון יאסין ממרכז העיר A + A בניו יורק רצו לחבר את החלל לשכונה הדינמית של אדמס מורגן בוושינגטון הבירה, שם סצנת חיי הלילה והמוזיקה, מג'אז. ללכת לכיוון פאנק רוק ואלקטרוניקה תמיד היו מרכזיים. זו ההשראה היצירתית שלהם; התוצאה היא חלל ייחודי המשלב שיטות ייצור דיגיטליות מהשורה הראשונה עם טכניקות אומנותיות מסורתיות ליצירת עולם שוקק עם דופק וקצב משלו, המשמש כבוד למוזיקה המקורית התוססת של DC.

שולחן

Codependent

שולחן תלות קודית מתייחסת לפסיכולוגיה ולעיצוב, תוך התמקדות ספציפית בביטוי הפיזי של מצב פסיכולוגי, תלות cod. על שתי הטבלאות השזורות זו בזו להסתמך זה על זה כדי לתפקד. שתי הצורות אינן מסוגלות לעמוד לבדן, אך יחד יוצרות צורה פונקציונלית אחת. הטבלה הסופית היא דוגמה רבת עוצמה שכלל השלם בה גדול מסכום חלקיה.