מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
מגדל טיפוס

Wisdom Path

מגדל טיפוס הנהלת הסדנא החליטה על מגדל המים הלא מתפקד לשחזר ולהפוך לקיר טיפוס. בהיותו הנקודה הגבוהה ביותר סביבו נראה היטב מחוץ לסדנה. יש לו נוף נופי לאגם סאנזה, שטח הסדנה ויער האורנים מסביב. עם סיום לימודיהם התלמידים משתתפים בטיפוס טקסי לראש המגדל שהוא נקודת תצפית. תנועת ספירלה סביב המגדל היא סמל לתהליך צבר ניסיון. והנקודה הגבוהה ביותר היא סמל לחוויית חיים שהופכת בסופו של דבר לאבן החוכמה.

אריזת עוגות מקל שחמט

K & Q

אריזת עוגות מקל שחמט זהו עיצוב אריזה למוצרי מאפה (עוגות מקל, בעלי הון). ביחס אורך לרוחב של 8: 1, צידי שרוולים אלה ארוכים במיוחד ומכוסים בתבנית לוח דמקה. התבנית ממשיכה לחזית, הכוללת גם חלון במיקום מרכזי דרכו ניתן לראות את תוכן השרוול. כאשר כל שמונת השרוולים הכלולים בסט מתנה זו מיושרים, נחשפת התבנית המשובצת היפה של לוח השחמט. K & amp; Q הופך את האירוע המיוחד שלך לאלגנטי כמו זמן התה של מלך ומלכה.

אריזת עוגות רקיק

Miyabi Monaka

אריזת עוגות רקיק זהו עיצוב אריזה לעוגת רקיק במילוי ריבת שעועית. החבילות מעוצבות במוטיבים טטאמי כדי לעורר חדר יפני. בנוסף הם קיבלו עיצוב חבילות בסגנון שרוול בנוסף לחבילות. זה איפשר (1) להציג אח מסורתי, תכונה ייחודית של חדר תה, ו (2) ליצור חדרי תה בגודל 2-mat, 3-mat, 4.5-mat, 18-mat, ובגדלים אחרים. גבם של החבילות מעוטר בעיצובים שאינם מוטיב הטטאמי כך שניתן למכור אותם בנפרד.

אמנות צילום

Forgotten Paris

אמנות צילום פריז שנשכחה הם תצלומים בשחור לבן של המחתרות הישנות של בירת צרפת. עיצוב זה הוא רפרטואר של מקומות שרק מעט אנשים מכירים מכיוון שהם לא חוקיים וקשים לגישה אליהם. מתיו בובייה חוקר את המקומות המסוכנים הללו מזה עשר שנים כדי לגלות את העבר הנשכח הזה.

קוקטיילים ארוזים

Boho Ras

קוקטיילים ארוזים בוהו ראס מוכר קוקטיילים ארוזים המיוצרים עם מיטב הרוחות ההודיות המקומיות. המוצר נושא אווירה בוהמית, שתופסת את אורח החיים האמנותי הלא שגרתי והוויזואליות של המוצר הן התיאור המופשט של הבאז שמגיע הצרכן לאחר ששתה את הקוקטייל. זה הצליח בצורה מושלמת להשיג את נקודת האמצע בה נפגשים גלובליים ומקומיים, שם הם מתמזגים ביצירת Vibe Glocal עבור המוצר. בוהו ראס מוכרת משקאות חריפים טהורים בבקבוקי 200 מ"ל וקוקטיילים ארוזים בבקבוקי 200 מ"ל ו 750 מ"ל.

פודקאסט

News app

פודקאסט חדשות הוא יישום ראיון למידע שמע. זה בהשראת העיצוב שטוח התפוחים של iOS עם איורים להמחשת חסימות המידע. מבחינה ויזואלית לרקע צבע כחול חשמלי כמשימה לגרום לבלוקים להתבלט. ישנם מעט מאוד אלמנטים גרפיים, המטרה, להקל על היישום לשימוש מבלי להסיח את דעתו של המשתמש או לאבד אותו.