מגזין עיצוב
מגזין עיצוב
קופסת הצהריים

The Portable

קופסת הצהריים ענף הקייטרינג פורח, והמסעדה הפכה הכרח לאנשים מודרניים. במקביל נוצר גם הרבה זבל. ניתן למחזר רבות מקופסאות הארוחות המשמשות להחזקת מזון, אך שקיות הניילון המשמשות לארוז קופסאות הארוחות אכן אינן ניתנות למחזור. על מנת להפחית את השימוש בשקיות ניילון, משולבים הפונקציות של קופסת הארוחות והפלסטיק לעיצוב קופסאות ארוחת צהריים חדשות. קופסת הביילי הופכת את החלק עצמו לידית קלה לנשיאה, ויכולה לשלב מספר קופסאות ארוחה, מה שמקטין מאוד את השימוש בשקיות ניילון לאריזת קופסאות הארוחה.

מכונת גילוח

Alpha Series

מכונת גילוח סדרת אלפא היא מכונת גילוח קומפקטית וחצי מקצועית המסוגלת להתמודד עם משימות בסיסיות לטיפול בפנים. גם מוצר המציע פתרונות היגייניים בגישה חדשנית בשילוב אסתטיקה יפה. פשטות, מינימליזם ופונקציונליות בשילוב אינטראקציה קלה עם משתמשים בונים את יסודות הפרויקט. חווית משתמש משמחת היא המפתח. ניתן להוריד טיפים מהגילוח ולהכניס אותם לקטע האחסון. המזח נועד לטעון את מכונת גילוח וניקוי העצות הנתמכות עם אור UV בחלק האחסון.

מכשיר נייד רב פונקציה

Along with

מכשיר נייד רב פונקציה הפרויקט מספק חווית מגורים ניידת לקהל החיצוני, המחולק בעיקר לשני חלקים: הגוף העיקרי והמודולים הניתנים לשינוי. הגוף העיקרי כולל פונקציות טעינה, מברשת שיניים וגילוח. אביזרים כוללים מברשת שיניים וראש גילוח. המקור ההשראה למוצר הגיעה מאנשים שאוהבים לטייל והמטען שלהם עמוס או אבוד, כך שהחבילה הניידת והמגוונת הפכה למוצבת המוצר. כעת אנשים רבים אוהבים לנסוע, כך שמוצרים ניידים הופכים לבחירה. מוצר זה תואם את הביקוש בשוק.

מיטת חתול

Catzz

מיטת חתול בעת תכנון מיטת חתול של Catzz, ההשראה נשאבה מצרכים של חתולים ובעלים כאחד, והצורך לאחד בין פונקציה, פשטות ויופי. תוך כדי התבוננות בחתולים, התכונות הגיאומטריות הייחודיות שלהם היוו השראה לצורה הנקייה והמזוהה. כמה דפוסי התנהגות אופייניים (למשל תנועת אוזניים) התאגדו בחוויית המשתמש של החתול. כמו כן, בהתחשב בבעלים, המטרה הייתה ליצור רהיט שיוכלו להתאים אישית ולהציג בגאווה. יתר על כן, היה חשוב להבטיח תחזוקה קלה. כל אלה מאפשרים עיצוב מלוטש, גיאומטרי ומבנה מודולרי.

ריהוט יוקרתי

Pet Home Collection

ריהוט יוקרתי Pet Home Collection הוא ריהוט לחיות מחמד, שפותח לאחר התבוננות קשובה בהתנהגות של חברים על ארבע בתוך הסביבה הביתית. תפיסת העיצוב היא ארגונומיה ויופי, כאשר רווחה פירושה האיזון שמוצא בעל החיים במרחב שלו בתוך הסביבה הביתית, ועיצוב נועד כתרבות של חיים בחברת חיות מחמד. בחירה קפדנית של חומרים מדגישה את הצורות והתכונות של כל רהיט. חפצים אלה, בעלי אוטונומיה של יופי ותפקוד, מספקים את האינסטינקטים של חיית המחמד ואת הצרכים האסתטיים של הסביבה הביתית.

מנשא לחיות מחמד

Pawspal

מנשא לחיות מחמד מנשא Pawspal לחיות מחמד יחסוך באנרגיה ויעזור לבעלים של חיית המחמד לספק במהירות. עבור קונספט עיצובי מנשא Pawspal לחיות מחמד בהשראת מעבורת החלל אשר הם יכולים לקחת את חיות המחמד המקסימות שלהם לכל מקום שהם רוצים. ואם יש להם עוד חיית מחמד אחת, הם יכולים למקם עוד אחת למעלה ולצמוד לגלגלים בתחתית כדי למשוך מנשאים. חוץ מזה Pawspal עיצבה עם מאוורר אוורור פנימי נוח עבור חיות מחמד וקל לטעון אותו עם USB C.